"Укрзалізниця" тимчасово вводить верифікацію через "Дію" для квитків до Польщі
Київ • УНН
З 1 серпня 2024 року квитки на деякі рейси до Польщі продаватимуться лише з верифікацією через Дія.Підпис. Це тимчасове рішення для боротьби з перекупниками квитків у піковий період перевезень.
З 1 серпня 2024 року продаж квитків на декілька рейсів до Польщі здійснюватиметься виключно з верифікацією через Дія.Підпис через додаток "Укрзалізниці" чи новий сайт компанії. Про це пише УНН з посиланням на заяву "Укрзалізниці".
Деталі
У компанії пояснюють, що таким чином вони розширюють успішний досвід із доступом до міжнародних квитків тільки для верифікованих користувачів.
З 1 серпня 2024 року продаж квитків на рейси №19/20 Київ – Хелм – Київ, №23/24 Київ – Хелм – Київ, №51/52 Київ – Перемишль – Київ, №89/90 Київ – Перемишль – Київ, №73/74 Харків – Перемишль – Харків здійснюватиметься виключно з верифікацією через Дія.Підпис у застосунку та на новому сайті Укрзалізниці з продажу квитків
Раніше аналогічна верифікація вже застосовується до ажіотажних рейсів з/до Варшави та Відня.
Укрзалізниця запускає оновлений сайт для купівлі квитків14 трав. 2024, 13:13 • 13960 переглядiв
В "УЗ" додають, що це тимчасове рішення на піковий період перевезень, щоб побороти аномальну активність перекупників, адже наразі спеціалісти Укрзалізниці блокують до 50 спроб масової купівлі квитків на добу
Без верифікації через Дія.Підпис квитковим спекулянтам достатньо змінити номер телефону та продовжити свою справу. Це, у свою чергу, сповільнює роботу системи та не дає можливості добросовісним пасажирам гарантовано спланувати свою подорож
Також там додали, що для іноземних користувачів, які не мають можливості встановити Дію, залізниця лишає поточну систему доступу до міжнародних квитків для щонайменше одного рейсу в кожному напрямку: Одеса – Перемишль, Харків – Хелм, Дніпро – Хелм, Київ – Перемишль, Чоп – Відень, Мукачево – Кошице, Львів – Варшава, Київ – Кишинеу та ін.
Нагадаємо
"Укрзалізниця" змінила час відкриття онлайн-продажу на міжнародні поїзди для зниження навантаження на застосунок.