Обвал Берестейського мосту: фахівці обстежують конструкції, у подальшому передбачена масштабна реконструкція

Обвал Берестейського мосту: фахівці обстежують конструкції, у подальшому передбачена масштабна реконструкція

Київ  •  УНН

 • 20151 перегляди

КИЇВ. 5 липня. УНН. Фахівці “Київавтошляхміст” розпочали обстеження конструкцій шляхопроводу на просп. Перемоги біля станції метро “Берестейська”. Найближчим часом на споруді виконають першочергові протиаварійні роботи. Про це інформує КК “Київавтодор”, передає УНН.

Деталі

За попередньою інформацією, відбулось обсипання захисного шару бетону й частин перильного огородження. У подальшому передбачена масштабна реконструкція. У рамках робіт планують замінити прогонову будову і прибрати колони, які встановлені на проїжджій частині проспекту.

Завдяки реконструкції ліквідують звуження, через яке трапляються затори, додали в “Київавтодорі”.

Раніше 

У Києві стався частковий обвал Берестейського шляхопроводу. Як повідомили у патрульній поліції, частково перекрили рух під мостом.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДТП у Києві: вантажівка врізалася у міст

Додамо

Найбільш втомленим у Києві є Шулявський міст. За останні 5 років він обвалювався уже двічі.

Так у 2020 році на Шулявському мості впали три стовпи освітлення, внаслідок чого рух мостом було обмежено.

Також Кличко та замовник будівництва звернулися до поліції.

Вперше ж обвал на Шулявському мосту стався у лютому 2017 року. Тоді міський голова Віталій Кличко сказав, що міст втомився. Соцмережі підхопили його вислів і перетворили на мем.

Зазначимо, що компанія “Північно-український будівельний альянс”, яка виграла тендер на реконструкцію транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вулицею Вадима Гетьмана (Шулявський міст) у Києві, за висновками Антимонопольного комітету, діяла у змові з іншою компанією.

Як раніше повідомляв УНН, у 2017 році початкова розрахункова вартість проекту становила 400 млн грн , але у 2019 році кошторисна вартість проекту реконструкції Шулявського мосту була збільшена до 1 050 млрд грн, з яких 716 млн виділено на будівельні роботи, а решта коштів — на обладнання та інші витрати, а пізніше зросла до 1,726 млрд грн.