$42.180.00
49.230.00
Графіки відключень електроенергії

Коронавірус: алкогольні бренди рекордно збільшили активність в соцмережах

Київ • УНН

 • 11372 перегляди

КИЇВ. 14 квітня. УНН. На тлі пандемії коронавірусу алкогольні бренди рекордно збільшили свою активність в соціальних мережах. Про це пише видання The Spirits Business, передає УНН.

Коронавірус: алкогольні бренди рекордно збільшили активність в соцмережах

Так, аналітична платформа для соціальних мереж "Listen First" досліджувала рівень активності 284 алкогольних брендів. Експерти виміряли об'єм відгуків поштою, зростання кількості нових підписників в Facebook, Twitter і Instagram, а також кількість хештегов і згадок про бренд у Twitter.

"Дослідження показало, що в березні 2020 року активність алкогольних брендів в соціальних мережах зросла на 326,51%, в порівнянні з березнем 2019 року", - йдеться в повідомленні.

Експерти також дійшли висновку, що 8 з 10 найбільш успішних постів алкогольних брендів в соцмережах так чи інакше присвячені темі коронавірусу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Алкогольний бренд Koktebel ділиться в мережі рецептами вишуканих коктейлів

Як повідомляв УНН, на тлі пандемії коронавірусу і карантинних заходів в Італії і США рекордно злетіли продажі алкогольної продукції: від 50% до 240%. Особливо зросли показники придбання алкогольної продукції через інтернет-магазини.

За даними Drinkaware, люди, які сидить в самоізоляції, алкоголем знімають стрес.

В Україні ж, зростання продажів міцного алкоголю в період карантину склало близько 4-5%. При цьому, згідно з показниками Держстату, ми значно збільшили імпорт закордонного вина.

Відзначимо, що експерти прогнозують подальше зростання попиту на алкогольну продукцію серед українців, ціни на яку повільно, але все-таки ростуть.