Україна ризикує втратити стратегічні міжнародні контракти через рішення колишнього голови Державіаслужби Олександра Більчука щодо обмежених сертифікатів льотної придатності вертольотів типу Ми. Нове керівництво працює над оновленням документа ДС-10 для відновлення відповідності міжнародним стандартам та збереження авіаційної галузі.
Кабінет міністрів звільнив Олександра Більчука з посади Голови Державної авіаційної служби України. Виконання обов’язків покладено на Данііла Меньшикова.
Службова перевірка щодо тимчасово відстороненого голови Державної авіаційної служби Олександра Більчука триватиме триває значно довше стандартних. Кабмін детально вивчає факти передачі ремонтної документації вертольотів Ми-8МТ(МТВ) компанії, пов'язаній з російським оборонно-промисловим комплексом, що може свідчити про серйозні правопорушення.
Компанія з російським слідом AAL Group Ltd, зареєстрована в офшорній юрисдикції, завдяки Олександру Більчуку, отримала право на супровід ремонтної документації українських вертольотів Ми-8МТ(МТВ) у 2025 році. При тому, що Транспортне командування Збройних сил США USTRANSCOM ще у 2024 році визнало AAL Group Ltd непридатною для співпраці.
Голова Державіаслужби Олександр Більчук передав супровід ремонтної документації українських вертольотів компанії AAL Group Ltd, яка має зв’язки з російським оборонно-промисловим комплексом. Попри сертифікати «Ростєху» та заборону співпраці з боку США, компанія досі володіє доступом до чутливої технічної інформації.
Експерти вимагають ретельнішої перевірки компаній, що працюють з чутливою інформацією, на звʼязок з рф.
Державна авіаційна служба України створює робочу групу для врегулювання ситуації з ремонтною документацією вертольотів Ми-8МТ(МТВ). Це рішення прийнято після передачі супроводу іноземній компанії AAL Group Ltd, яка має зв'язки з російським ОПК.
Кабінет Міністрів вкотре продовжив терміни службового розслідування щодо тимчасово відстороненого голови Державної авіаційної служби України Олександра Більчука.
Правоохоронці мають відкрити кримінальне провадження щодо передачі Олександром Більчуком ремонтної документації вертольотів Ми-8МТ(МТВ) іноземній компанії AAL Group Ltd, пов'язаній з російським ОПК. Це створює загрозу витоку чутливої інформації та може мати ознаки державної зради.
Президент Зеленський підписав закони про захист оборонної промисловості, що обмежують доступ до інформації про підприємства. Водночас, Державіаслужба передала документацію на вертольоти Мі-8 компанії з російським слідом, що ставить під загрозу національну безпеку.
Ексзаступник голови ДБР Олександр Бабіков прокоментував передачу головою Державіаслужби Олександром Більчуком ремонтної документації щодо вертольотів Ми-8МТ(МТВ) іноземній компанії AAL Group Ltd, пов'язаній з рф. Уряд відсторонив Більчука та призначив службове розслідування, а правоохоронні органи мають з'ясувати наявність складу злочину.
Кабінет міністрів України продовжив до 30 жовтня службове розслідування щодо рішення тимчасово відстороненого голови Державної авіаційної служби Олександра Більчука. Йдеться про передачу супроводу ремонтної документації по вертольотах Ми-8МТ(МТВ) іноземній компанії AAL Group Ltd, пов'язаній з рф.
Дисциплінарна комісія розслідує дії Олександра Більчука, тимчасово відстороненого голови Державіаслужби, через передачу документації щодо вертольотів Ми-8МТ(МТВ) компанії, пов'язаній з рф. Якщо виявлять ознаки злочину, йому загрожує кримінальне провадження.
Тимчасово відсторонений керівник Державіаслужби передав право супроводу ремонту вертольотів Ми-8МТВ компанії AAL Group Ltd, яку пов'язують з російським оборонно-промисловим комплексом. Це створює ризики для національної безпеки, що може бути ознакою злочинів проти основ національної безпеки.
Очільника Державіаслужби Олександра Більчука тимчасово відсторонено через рішення про передачу ремонту вертольотів Ми-8 іноземній компанії з російськими зв'язками. Його фінансові успіхи та сумнівні угоди викликають питання щодо прозорості та можливого впливу країни-агресора.