Експерт розповіла про відмінність апартаментів від квартир
Київ • УНН
КИЇВ. 15 квітня. УНН. Апартаменти стали користуватися у інвесторів стабільним попитом. Їх доволі часто купують для створення міні-готелів чи коворкінгів. Про особливості цього виду нерухомого майна розповіла директор Департаменту продажу та маркетингу ХК "Київміськбуд" Тетяна Маркова, повідомляє УНН.
За її словами, останнім часом апартаменти стали користуватися стабільним попитом у покупців нерухомості.
"Апартаменти - не новий вид нерухомості, але, дійсно, останнім часом дуже популярний. Головна відмінність апартаментів від квартири – невеликий метраж апартаментів, ну, і дещо інший юридичний статус.
У такому приміщенні не можна прописатися, але можна зареєструвати там компанію.
Водночас - нежитловий фонд, попит на який останнім часом виріс просто в рази.
Комунальні платежі тут вищі, ніж для квартири, але ніхто ж не забороняє встановити лічильники. До того ж, апартаменти мають незаперечну перевагу: їх можна абсолютно легально здавати в оренду під офіс, і не тільки.
"Київміськбуд" зараз зводить апарт-комплекси в Одесі і в Києві, є подібні приміщення і в деяких ЖК. Попит на такий вид нерухомості стабільно високий і передусім тому, що це, як правило, маленькі приміщення або приміщення, що сприяють веденню певного виду діяльності, наприклад, такого, як готельний сервіс", – зазначила Тетяна Маркова.
На сьогодні апартаменти маленьких площ від "Київміськбуду" широко представлені в ЖК "MIRAX", а також двох апарт-комплексах "Costa Fontana" і "Пуща Водиця" – в Одесі і в Оболонському районі міста Києва по вул. Квітки Цісик.
"Через (у більшості випадків) невеликі метражі, вартість апартаментів нижча, ніж у квартир. Але головна їхня перевага – окупаються такі приміщення значно швидше.
Дуже часто покупці купують кілька апартаментів, а то і увесь поверх або під’їзд з метою облаштувати там міні-готель. Можна також здавати такі приміщення подобово або облаштувати у них популярний сьогодні коворкінг, офісний центр для розміщення співробітників, наприклад, IT-сфери, які зможуть жити там, де працюють, не витрачаючи часу на поїздки на роботу. І не тільки.
Наприклад, коли апартаменти розташовані у рекреаційній зоні, ви фактично зможете поєднувати інтенсивну роботу з повноцінним відпочинком.
Якщо намалювати портрет нашого покупця апартаментів, то це сучасна молода ділова людина від 24-х до 30-35 років +, з доходом вище середнього. Тому у перспективі, швидше за все, такий вид нерухомості буде користуватися ще більшим попитом.
Це підтверджує і досвід європейських країн, де апартаменти давно "в ходу" і приносять своїм господарям стабільний, а часом і чималий дохід.
Якщо говорити про перспективу розвитку ринку апартаментів в цілому, то ситуація тут безпосередньо залежатиме від загальної інвестиційної привабливості країни", – підкреслила Тетяна Маркова.