Для Голлівуду час введення мит Трампа не міг бути гіршим: пояснили, чому
Київ • УНН
Нові мита Трампа можуть призвести до скорочення рекламних бюджетів у Голлівуді. Бренди переглядають витрати через економічну невизначеність, що вдарить по традиційних медіа.

Президент США Дональд Трамп оголосив про запровадження масштабних мит, стверджуючи, що ці заходи допоможуть врівноважити світову торговельну систему та зробити Америку багатшою. Однак у Голлівуді, схоже, зовсім інші настрої. Хоча медіаіндустрія не залежить від імпорту фізичних товарів, її основні рекламодавці працюють у галузях, що постраждають від мит. За даними аналітиків, рекламний ринок вже починає відчувати негативні наслідки цих змін, повідомляє The Hollywood Reporter, пише УНН.
Деталі
Найближчими тижнями студії, як вказано, почнуть свої попередні переговори з медіабаєрами - на кону мільярди доларів - саме тоді, коли основні покупці реклами переглядають свої бюджети на тлі глобальної економічної невизначеності.
Бренди в автомобільному секторі, сфері товарів повсякденного попиту, а також у сегментах продуктів харчування та напоїв переглядають свої витрати через невизначеність, спричинену митами. Окрім того, можливе скорочення туристичних потоків із Канади та Європи може вплинути на готельний бізнес та авіаперевезення.
"Це справді ідеальний шторм поганих новин", - зазначає представник медіагалузі, додаючи, що хоча ціни наразі стабільні, перспективи на решту року виглядають менш оптимістично.
За останні тижні аналітики знизили прогнози зростання рекламного ринку на 2025 рік: Brian Wieser скоригував показник до 3,6% (з 4,5% у грудні), а аналітична компанія Magna – до 4,3% (з 4,9%). Так, вони очікують, що рекламний бізнес зростатиме, але це означатиме різкий спад з 2024 року, і по суті все це зростання буде забезпечене такими технологічними гігантами, як Google та Meta, тоді як традиційні медіа можуть зіткнутися зі стагнацією.
Навіть технологічні гіганти не застраховані від спаду. Аналітик Майкл Натансон прогнозує, що навіть YouTube може втратити темпи зростання через збільшення обсягу показів в ширшій CTV-екосистемі, що може тиснути на ціни реклами.
У той же час спортивні трансляції залишаються стабільним сегментом. Попит на рекламу в спортивних програмах зберігається на високому рівні.
Зважаючи на всі ці виклики, великі гравці індустрії роблять ставку на спортивний контент, розраховуючи, що він допоможе пережити економічну нестабільність. Проте рекламні бюджети – це перше, що скорочується в періоди кризи, і саме традиційні медіа можуть відчути це найбільше.