Вперше за 15 років Укрзалізниця оновила парк плацкартів і вперше українського виробництва
Київ • УНН
КИЇВ. 7 листопада. УНН. АТ “Укрзалізниця” вперше з 2008 року закупила нові плацкартні вагони й вперше українського виробництва, до цього вагони були російського виробництва. Про це повідомляє пресслужба Міністерства фінансів, пише УНН.
Цитата
“Попередню оплату для придбання 44 нових пасажирських вагонів здійснено 28 жовтня цього року, серед яких передбачено постачання 9 нових плацкартних вагонів. Це будуть перші нові плацкартні вагони придбані за останні 15 років, та вперше плацкартні вагони українського виробництва. Востаннє плацкартні вагони купувалися у далекому 2008 році й були вони російського виробництва”, — зазначив заступник Міністра фінансів України Олександр Кава.
Деталі
Зазначається, що до кінця 2023 року на підтримку залізничного транспорту планується спрямувати близько 11 млрд грн бюджетних коштів. Зокрема, безпосередньо з державного бюджету саме на залізничні пасажирські перевезення передбачено 5 млрд грн. Більша частина коштів — це довоєнні доходи дорожнього фонду, які передбачалися на оновлення рухомого складу залізниці.
“Під час війни Україна втратила багато пасажирських вагонів, які й так були в значному дефіциті. Зокрема, з 1991 року парк пасажирських вагонів зменшився більш ніж втричі. На даний час неможливо запустити нові пасажирські поїзди та збільшити пропозицію місць в існуючих популярних маршрутах, в яких є потреба, саме через нестачу пасажирських вагонів” — йдеться у повідомленні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Укрпошта випустила марку, присвячену працівникам Укрзалізниці
Зауважується, що на відновлення зруйнованої інфраструктури, крім прямих бюджетних коштів, передбачено близько 6 млрд грн кредитних коштів для Укрзалізниці під гарантії держави. Даний ресурс Укрзалізниця зможе використати для реалізації проєктів з відновлення інфраструктури, але за умови подальшого повернення вказаних коштів коштом власних доходів в майбутніх періодах.
Крім того, ведеться робота щодо реалізації міжнародних проєктів спрямованих на відновлення залізничної інфраструктури, а саме:
* залучення позики від ЄБРР на суму до 200 мільйонів євро в рамках проєкту “Надзвичайна підтримка української залізниці”,
* гранту Світового Банку суму 25 мільйонів доларів США в рамках проєкту “Відновлення критично важливої інфраструктури та мережевого сполучення (RELINC)”,
* кредиту Уряду Франції на суму 37,6 мільйона євро,
* грантову допомогу від Уряду Швейцарії на суму 14 мільйонів швейцарських грантів.