Індонезія, найбільший у світі виробник пальмової олії, зняла заборону на експорт

Індонезія, найбільший у світі виробник пальмової олії, зняла заборону на експорт

Київ  •  УНН

 • 279907 перегляди

КИЇВ. 19 травня. УНН. Індонезія, найбільший у світі постачальник харчових олій, зняла заборону на експорт пальмової олії, що полегшить ситуацію на світовому ринку після того, як війна в Україні перекрила критично важливі поставки. Про це УНН пише з посиланням на Bloomberg.

Деталі

Експорт сирої пальмової олії та інших продуктів переробки, включаючи пальмовий олеїн та відпрацьовану олію, може відновитися з 23 травня, заявив президент країни Джоко Відодо на онлайн-брифінгу у четвер.

"Грунтуючись на поставках... рослинної олії та враховуючи, що 17 мільйонів людей зайняті у виробництві пальмової олії - фермери та інші допоміжні працівники - я вирішив, що експорт олії відновиться у понеділок, 23 травня", - сказав Відодо.

"Уряд, як і раніше, суворо слідкуватиме за всім, щоб забезпечити задоволення попиту за доступними цінами", - додав він.

Після того, як заборона набула чинності, Відодо заявив, що постачання 270 мільйонів людей у ​​країні є найвищим пріоритетом його уряду.

Заборона Індонезії, запроваджена 28 квітня, стала одним із найбільших актів захисту врожаю після вторгнення росії в Україну, що заблокувало експорт соняшникової олії та посилило глобальний дефіцит.

Доповнення

Пальмова олія використовується у всьому, від продуктів харчування до мила та палива, і цей крок Індонезії погрожував ще більшим зростанням витрат у багатьох ланцюжках постачання під час нестримної інфляції.

Пальмова олія є найбільш широко використовуваною рослинною олією в Індонезії, і, незважаючи на те, що вона є найбільшим виробником у світі, країна вже кілька місяців стикається з нестачею рослинної олії через погане регулювання та небажання виробників продавати її вдома.

Дефіцит у деяких випадках змушував споживачів годинами стояти у чергах у розподільчих центрах.

Індонезія виробляє близько 60% пальмової олії у світі, при цьому одна третина споживається на внутрішньому ринку. Індія, Китай, Європейський Союз та Пакистан входять до її основних експортних клієнтів.