$45.44€51.04
00:51 • 4094 перегляди
Рубіо назвав гарантії безпеки головною темою переговорів в Абу-Дабі
21:14 • 11988 перегляди
Ворог завдав ударів по шести районах Дніпропетровщини: двоє загиблихPhoto
8 листопада, 16:19 • 22557 перегляди
росіяни посилили військову присутність в Олешках під прикриттям гуманітарної операції - Зеленський
8 листопада, 12:04 • 29516 перегляди
Поразка Трампа на виборах може змінити перебіг мирних переговорів щодо України - WP
8 листопада, 10:59 • 33101 перегляди
рф посилює удари по економіці України напередодні переговорів: яку тактику обрав кремль
Ексклюзив
8 листопада, 09:28 • 31425 перегляди
Астропрогноз на 9–15 листопада: зміни у владі, нові можливості та важливі рішення для всіх знаків зодіаку
Ексклюзив
8 листопада, 08:32 • 47489 перегляди
Користь гранату для організму та чи можна їсти кісточки: пояснює дієтологиня
8 листопада, 05:20 • 40604 перегляди
Ердоган і Трамп обговорили дипломатичні зусилля для припинення війни в Україні
7 листопада, 23:19 • 56260 перегляди
Кінець епохи Нетаньягу: президент Ізраїлю доручив Гаді Айзенкоту сформувати уряд
7 листопада, 22:21 • 43260 перегляди
У будинку нападника в Кракові знайшли тіла трьох людей

Інформаційне агентство «Українські Національні Новини».

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-05926

Ресурс призначений для осіб, які досягли 21-річного віку

Всі права захищені. © 2007 — 2026

Реклама

З 1 квітня в Україні зростуть компенсації для роботодавців за працевлаштування зареєстрованих безробітних

Київ • УНН

 • 24432 перегляди

З 1 квітня 2024 року мінімальна заробітна плата в Україні зросте до 8 000 гривень, що призведе до збільшення різних компенсаційних виплат, пов'язаних з працевлаштуванням, відповідно до мінімальної заробітної плати.

З 1 квітня в Україні зростуть компенсації для роботодавців за працевлаштування зареєстрованих безробітних

З 1 квітня мінімальна заробітна плата в Україні зросте до 8 тисяч гривень, у зв'язку з цим збільшаться компенсаційні виплати роботодавцям. Про це пише УНН з посиланням на Державну службу зайнятості.. 

Деталі 

З 1 квітня 2024 року, відповідно до Закону "Про Державний бюджет України на 2024 рік", мінімальна заробітна плата в Україні підвищиться до 8 тис. гривень. У зв’язку з цим зміниться розмір деяких виплат, що стосуються сфери зайнятості, розмір яких узгоджений з мінімальною зарплатою

- пояснили у Держслужбі зайнятості. 

Зокрема, підвищення розміру мінімальної заробітної плати в Україні вплине на розмір компенсаційних виплат роботодавцям. А саме: 

Компенсація за працевлаштування людей з інвалідністю, учасників бойових дій, тих кому до настання права на пенсію за віком залишилося не більше 5 років та громадян, які перебувають у статусі зареєстрованого безробітного понад 1 місяць тепер становитиме 8 тис. грн (50% фактичних витрат на оплату праці, але не більше розміру мінімальної заробітної плати). Тривалість такої компенсації становить 6 місяців за кожен непарний місяць роботи працівника.  

Мінфін: з початку року Україна спрямувала понад 75 млрд грн на соцвиплати14.03.24, 10:39 • 30955 переглядiв

Компенсація за працевлаштування молоді з-поміж зареєстрованих безробітних (віком до 25 років - в яких страховий стаж менше ніж 12 місяців; віком до 35 років – на перше робоче місце; звільнених зі строкової військової / альтернативної служби – на перше робоче місце) збільшиться до 4 тис. грн (не більше 50 відсотків мінімальної заробітної плати). Тривалість такої компенсації становить 6 місяців за кожен непарний місяць роботи працівника.  

Компенсація за працевлаштування зареєстрованих безробітних, які перебувають ц цьому статусі понад 1 місяць і мають додаткові гарантії у працевлаштуванні або, тих які перебувають у статусі зареєстрованого безробітного понад 6 місяців  підвищиться до 3520 грн (не більше подвійного розміру мінімального страхового внеску, який становить 22% від розміру мінімальної заробітної плати). Тривалість такої компенсації становить 12 місяців за кожен непарний місяць роботи працівника  

Компенсація за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб під час дії воєнного стану з 1 квітня 2024 року становитиме 8 тис. грн (1 мінімальна зарплата за повністю виконану місячну (годинну) норму праці). Тривалість такої компенсації становить не більше 3 місяців, для людей з інвалідністю не більше 6 місяців.

Окрім того, до 16 тис. гривень збільшиться компенсація витрат роботодавця на оплату праці працевлаштованих за направленням центрів зайнятості ВПО (не вище двох розмірів мінімальної заробітної плати або обчисленої з неї відповідної суми в разі, коли особа працювала неповний місяць). Тривалість такої компенсації становить 6 місяців, для осіб які мають додаткові гарантії у працевлаштуванні 12 місяців, за кожен непарний місяць.

Доповнення

Збільшиться і розмір допомоги по частковому безробіттю у розрахунку на одного працівника або ФОПа – до 4 тис. грн (не вище 50 % розміру мінімальної заробітної плати). Тривалість такої допомоги становить не більш 180 календарних днів сумарно протягом 36 місяців.

Нові правила допомоги переселенцям: в Мінсоцполітики пояснили кому продовжать виплати27.01.24, 14:45 • 106038 переглядiв

Максимальний розмір оплати праці за участь у суспільно-корисних роботах теж зросте і з 1 квітня становитиме 12 тис. грн за місяць (не більше півтора розміру мінімальної заробітної плати за повністю виконану місячну (годинну) норму праці).

- підсумували у Держслужбі зайнятості.

Нагадаємо

Згідно з даними Держстату у четвертому кварталі 2023 року рейтинг професій із найбільшими зарплатами в Україні очолив ІТ-сектор, антирейтинг же очолили бібліотекарі та архіваріуси.