Виробники електрокарів знижують ціни на тлі жорсткої конкуренції: акції Tesla впали на 3%

Виробники електрокарів знижують ціни на тлі жорсткої конкуренції: акції Tesla впали на 3%

Київ  •  УНН

 • 27128 перегляди

Read in English

Tesla та китайські виробники електромобілів, такі як Li Auto, знизили ціни на тлі жорсткої конкуренції, у тому числі на китайському ринку електромобілів.

Акції американської Tesla впали на 3% у передринковій торгівлі, а китайська Li Auto втратила 8% своєї вартості - показник впав до 11-місячного мінімуму, на тлі того, як виробники електричних автомобілів знизили ціни у відповідь на високу конкуренцію. Пише УНН з посиланням на CNBC.

Деталі

Американський лідер у виробництві електромобілів Tesla знизив початкову ціну на свою Model 3 в Китаї до 231,900 юанів (32,000 доларів) цієї неділі, що на 14,000 юанів менше, за даними Reuters. Згідно зі звітом, компанія також провела зниження цін на інших основних ринках, зокрема в Німеччині.

Водночас, китайський виробник електромобілів Li Auto оголосив про зниження цін на свої моделі, включаючи L7, L8, L9 та нещодавно введений в експлуатацію Mega SUV, згідно з повідомленням від понеділка в їхньому акаунті на Weibo. Зазначається, що зниження цін на окремі моделі сягали до 30,000 юанів.

На торговій сесії у понеділок акції Li Auto, що котируються у Гонконзі, знизилися на 8,3%, досягнувши мінімуму за останні 11 місяців, тоді як акції інших китайських виробників електромобілів також показали зниження: на 1,7%, на 1,9% і на 0,2%.

Tesla знижує ціни на три моделі своїх електромобілів21 квіт. 2024, 02:01 • 32674 перегляди

Це падіння відбулося на тлі загострення конкуренції у сфері виробництва електромобілів в Китаї, де місцеві автовиробники намагаються випередити американського гіганта Tesla. Юджин Сяо, керівник стратегії акцій у Китаї в Macquarie Group, вказав у дослідницькій записці, що головна мета всіх провідних китайських виробників електромобілів - забрати лідерство у Tesla, описавши цей процес як найбільш конкурентний період на внутрішньому автомобільному ринку в сучасній історії.

Сяо додав, що цінові знижки є лише одним з аспектів різноманітних стратегій, які великі гравці на ринку електромобілів у Китаї використовують, щоб пережити "майбутню хвилю консолідації галузі".

Китайський виробник смартфонів Xiaomi випустив свій електромобіль SU7 на початку цього місяця  за ціною приблизно на 4000 доларів менше, ніж Tesla Model 3. Компанія також заявила, що новий автомобіль матиме більший запас ходу.

Tesla розкрила подробиці про нову спортивну версію Model 322 квіт. 2024, 00:57 • 24034 перегляди