Про запровадження платних доріг в Україні під час воєнного стану не йдеться - Деркач

Про запровадження платних доріг в Україні під час воєнного стану не йдеться - Деркач

Київ  •  УНН

 • 15185 перегляди

Read in English

Україна не запроваджуватиме платні дороги під час воєнного стану, але готує відповідне законодавство. Розглядаються різні моделі платних доріг, включаючи систему віньєток та залучення приватних інвесторів.

Під час воєнного стану про запровадження системи платних доріг в Україні не йдеться.

Про це повідомив заступник міністра розвитку громад та територій Сергій Деркач в ефірі телемарафону, передає УНН.

Коли ми говоримо про платні дороги – це одна з вимог Європейського Союзу. Але звісно ми не говоримо зараз взагалі про платні дороги під час військового стану. Про це взагалі не йдеться, але інше питання, це підготовка нашого законодавства. Тобто ми маємо бути готові після завершення воєнного стану й з врахуванням позиції України відтермінування можливо на якийсь період часу конкретної норми, але мати можливість започатковувати деякі реформи в країні

- сказав Деркач.

Він зазначив, що питання встановлення законодавства для можливості реалізації проєктів з платними дорогами – це теж є частиною роботи України.

Ми зараз напрацьовуємо декілька нормативних актів з даного питання. Але про запровадження системи платних доріг в Україні під час військового не йдеться

- зазначив Деркач.

Також він розповів про те, які існують та застосовуються моделі платних доріг в Європі.

Наприклад, якщо говорити про Чехію, там працюють платні дороги. Коли ти заїжджаєш на територію Чехії ти купуєш таку віньєтку та їздиш територією всіх доріг Чехії, а гроші використовуються для будівництва доріг в Чехії

- сказав Деркач.

Також за його словами, є модель із залученням інвесторів.

Коли інвестор будує якийсь шляхопровід, якусь конкретну дорогу, але є альтернативний шлях, якісний, але безкоштовний. Тут інвестор сам закладає свої гроші, будується дорога, вона є платною на якийсь період часу, поки інвестор не забере свої кошти. Це може бути проєкт на 20 років. Після цього дорога передається офіційно державі й тоді держава вирішує залишати її платною, чи безкоштовною робити

- розповів Деркач.

Доповнення

Деркач  раніше повідомляв, що в  Україні вже проводять аналіз трафіку на шести основних маршрутах, який допоможе оцінити їхню доцільність та підготувати механізми для запуску платних доріг.  

Експерт з питань транспорту Дмитро Беспалов заявив, що в Україні необхідно ввести платні дороги для великогабаритних транспортних засобів і розглянути можливість прямих інвестицій бізнесу в ремонт доріг для підтримки їх у належному стані.