Підтоплення метро у Києві: суд відправив головного інженера метрополітена під домашній арешт
Київ • УНН
Суд обрав запобіжний захід для головного інженера КП 'Київський метрополітен' через підтоплення станцій. Він перебуватиме під цілодобовим домашнім арештом до 23.09.2024 року.
Суд обрав запобіжний захід для головного інженера, виконуючого обов’язків начальника КП "Київський метрополітен" через підтоплення станцій підземки у столиці. Він буде знаходитись під цілодобовим домашнім арештом. Про це у четвер повідомила пресслужба Київської міської прокуратури, передає УНН.
Ім'я посадовця прокуратура не називає, але відомо що в.о. начальника метрополітену є Віктор Вигівський.
За клопотанням прокурорів Подільської окружної прокуратури м.Києва у межах провадження щодо підтоплення тунелів між станціями "Деміївська" та "Либідська" судом обрано запобіжний захід у вигляді цілодобового домашнього арешту головному інженеру КП "Київський метрополітен", підозрюваному у службовій недбалості, що призвела до тяжких наслідків (ч. 2 ст.367 КК України)
Також посадовцю заборонено спілкування зі свідками та іншим підозрюваним у кримінальному провадженні. Крім того, він має здати на зберігання свій паспорт для виїзду за кордон. Строк дії запобіжного заходу - до 23.09.2024 року.
Як повідомляється, іншому підозрюваному – начальнику служби колії, тунельних споруд і будівель КП "Київський метрополітен" запобіжний захід Подільський районний суд Києва обиратиме сьогодні о 14 год.30 хв.
Нагадаємо
23 липня у прокуратурі повідомили, що у справі про підтоплення тунелів між станціями "Деміївська" та "Либідська" у метро Києва посадовцям метрополітену повідомлено про підозру у службовій недбалості.
Головного інженера КП "Київський метрополітен", який зараз виконує обов’язки начальника КП, підозрюють у неналежному виконанні посадових обов’язків, що призвело до розгерметизації тунелю, наявності тріщин у стінах тунелю та його подальшого підтоплення на ділянці київського метро між станціями "Деміївська" та "Либідська".
У КМДА відреагували на отримання підозр посадовцями метро через підтоплення тунелю, у заяві стверджуючи, що "під час будівництва було неякісно споруджено конструкцію тунелю цієї ділянки", а "основні звинувачення полягають у нібито неналежному утриманні та обслуговуванні тунелю, а також його експлуатації".
24 липня у Київській міській прокуратурі вказали, що у справі про підтоплення тунелів столичного метро проведено низку експертиз, і одна з них показала, що причиною руйнування тунелю є неналежна експлуатація, а не неякісне будівництво.