На карантині британці стали менше курити, але більше пити - дослідження
Київ • УНН
КИЇВ. 2 жовтня. УНН. На карантині жителі Великої Британії, значно збільшили споживання алкоголю, але стали менше курити. Про це свідчать дані дослідження, проведеного університетом Глазго, передає УНН з посиланням на Journal of Epidemiology & Community Health.
У дослідженні взяли участь більше 27 тис. британців. Фахівці нагадали, що в 2017-2019 роках частка людей, що вживали алкоголь чотири і більше разів на тиждень становила 13,7%.
А в квітні 2020 року, в розпал пандемії і в умовах самоізоляції громадян, вона досягла 22%.
Частка людей, які страждають запійним пияцтвом за цей же період зросла з 10,8% до 16,2%. Тобто кожен шостий британець в розпал пандемії напивався хоча б раз на тиждень. Найбільш помітне зростання цих показників у віковій групі від 25 років і вище, а також серед жінок.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Жінки в ізоляції починають пити майже в два рази більше
З курінням простежується зворотна тенденція. Якщо в 2017-2019 роках частка курців становила 15,1%, то до квітня 2020 року вона скоротилася до 12,1%.
Причому найбільше ця тенденція помітна в віковій групі 18-24 років і більше серед чоловіків, ніж серед жінок.
Частка курців, які викурювали в день більше 20 сигарет, скоротилася на 5%, а тих, хто викурював 10-20 сигарет, - на 10%.
Як відзначають вчені, в умовах самоізоляції різко зростає рівень психологічного стресу і люди частіше починають відчувати себе самотніми, звідси - зростання споживання алкоголю.
Нагадаємо, що в Україні зростає популярність сидру, незвичайних винних напоїв з блискітками, а також активно розвивається напрямок "крафтового" алкоголю.
При цьому, експерти прогнозують подорожчання алкогольної продукції на вітчизняному ринку вже восени.
Як повідомляв УНН, до ТОП-5 надійних виробників алкоголю в Україні фахівці відносять: "Баядера - Груп" (ТМ "Хлібний дар"), "Глобал Спірітс" (УДК) (ТМ "Хортиця"), "ЛВН Лімітед" (ТМ "Немірофф"), ЛГЗ "Прайм" (ТМ "Прайм", "Житник", "Малинівка") і ТОВ "Атлантіс" (ТМ "Грін Дей").