Мита Трампа: Shein і Temu різко скоротили продажі через підвищення цін
Київ • УНН
Продажі Temu та Shein впали на 17% та 23% відповідно. На тлі митних тарифів Трампа, гіганти електронної комерції переклали витрати на американських споживачів.

Дві компанії, які постачають товари з Китаю підвищили роздрібні ціни, щоб покрити витрати, пов'язані з підвищенням митних тарифів у США. Також Temu та Shein довелося скоротити рекламу у Сполучених Штатах.
Передає УНН із посиланням на Вloomberg та Reuters.
Деталі
Мита, запроваджені адміністрацією президента Трампа впливають на бізнес-плани компаній Temu та Shein. Протягом останнього тижня підтверджується двозначне падіння продажів після того, як китайські гіганти електронної комерції підвищили роздрібні ціни, щоб покрити витрати через збільшення митних тарифів з боку США.
Вloomberg передає, що згідно з офіційними даними продажі Temu, що належить PDD Holdings Inc., впали на 17%. Ідеться про період з 25 квітня по 1 травня.
Shein за цей же тиждень зафіксував падіння продажів у США на 23% - порівняно з попередніми сімома днями.
Початкове падіння продажів є однією з перших реакцій американських споживачів на підвищення цін. Це також спричинено рішенням Трампа ліквідувати так звану податкову лазівку "de minimis". Temu та Shein тривалий час покладалися на неї, відправляючи невеликі безмитні посилки з КНР споживачам у США.
Довідка
Temu та Shein значною мірою залежать від ланцюга поставок Китаю. Обидві компанії скоригували свої ціни з 25 квітня, оскільки операційні витрати різко зросли через митні тарифи.
Temu переклала майже всі нові імпортні податки Трампа на американських споживачів на товари, що постачаються безпосередньо з Китаю. Вартість деяких товарів майже подвоїлася.
Shein і Temu подвоїли рекламу в Європі
Також Temu та Shein очевидно вирішили трохи відійти від американського ринку, оскільки витрати на цифрову рекламу в Європі у квітні були збільшні, чого не прослідковувалося на ринку Сполучених Штатів.
Витрати Temu та Shein на рекламу у Франції та Великій Британії зросли більше, ніж в інших європейських країнах. Згідно з даними Sensor Tower, ексклюзивно наданими Reuters, Shein збільшив свої витрати на 35% у Франції та Великій Британії, тоді як Temu PDD Group зріс на 40% та 20% у порівнянні з попереднім місяцем відповідно.
Доповнення
Дональд Трамп заявив, що економіка Китаю зараз працює дуже погано через запроваджені ним мита у 145%. Цікаво, що споживча довіра в США, яка і без того була під тиском зростання вартості життя, у квітні 2025 року впала до майже п'ятирічного мінімуму, пише Вloomberg.