Конференція “Збільшення прибутків у міжнародній торгівлі” об’єднала фахівців агроринку для підвищення ефективності агробізнесу України
Київ • УНН
КИЇВ. 25 лютого. УНН. Найдрібніші нюанси виходу на іноземні ринки, нові стратегії, дослідження, технології та представлення бренду, виклики світової економіки перед виробниками, досвід кращих компаній-експортерів та багато інших цікавих тем, що стосуються ролі українських аграріїв на світових ринках були обговорені під час Міжнародної конференції аграрного бізнесу “Збільшення прибутків у міжнародній торгівлі”, що відбулася 19 лютого в рамках виставки “Агровесна” у столичному Міжнародному виставковому центрі.
Захід провели агромедіа-агенція Sapienza Катерини Звєрєвої спільно з Ольгою Трофімцевою, експертом з зовнішніх ринків, в.о. міністра аграрної політики та продовольства України (2019).
Радник з питань сільського господарства посольства Королівства Нідерландів в Україні Рейнауд Наутен, розповів про ключові методи торгівлі і маркетингові стратегії уряду Нідерландів.
“Різні види послуг, корисна інформація, просування бренду країни, маркетинг виробництва, дослідження, які надає уряд та діяльність з просування експорту – є запорукою успіху співпраці уряду та виробників. Вважаю, що практика Нідерландів в цьому напрямі стане корисною для українських компаній”, - висловив думку Рейнауд Наутен.
Темі сучасних європейських ініціатив у боротьбі з вовчком соняшниковим – шкідником однієї з основних експортних сільгоспкультур України – було присвячено виступ директора компанії «Євросем» Дмитра Шацмана.
«Цей паразит наразі є загрозою №1 у світі для розвитку товарного вирощування «квітки сонця». Таке визначення цій трав’янистій безхлорофільній рослині дано недарма. Адже під час ураження порушується водний і поживний режим коренів і надземної частини рослин соняшнику. Втрата води призводить до порушення транспірації в ураженої рослини, в кілька разів збільшується водний дефіцит і знижується фотосинтезна активність. При ураженні рослин соняшнику вовчком також сповільнюється їх зростання і розвиток, що, у свою чергу, призводить до значних втрат урожаю. Крім того, листя соняшнику в’януть і никнуть у результаті дефіциту води, через деякий час вони жовтіють. Все це обумовлює актуальність питання боротьби з паразитом та спонукає шукати способи боротьби з ним агровиробників в усьому світі, зокрема, й на європейському континенті»,- говорить Дмитро Шацман.
Про те, як агроекспертам збільшити медіаактивність в українських та зарубіжних ЗМІ, тим самим підвищивши прибутковість свого бізнесу, розповіла засновниця онлайн-платформи HelpSMI Анастасія Ширіна.
«Налагодження постійних взаємовигідних відносин із ЗМІ, як показує практика, здатна значно підвищити репутацію Вашої компанії в очах потенційних клієнтів та інвесторів. Адже коли вони бачать про Вас публікації у відомих медіа, це переконує їх у тому, що Ви – надійний партнер, з яким можна налагоджувати довготривалі ділові стосунки”,- зазначила Анастасія Ширіна.
Темі виходу на ринки ЄС малого та середнього агробізнесу України було присвячено виступ Ольги Трофімцевої.
«Вихід на ринок ЄС з власною продукцією для вітчизняного малого і середнього аграрного бізнесу є зазвичай достатньо серйозним викликом, зважаючи на високий рівень конкуренції та вимоги щодо відповідності не лише європейським чи національним стандартам безпечності та якості продукції, але й щодо відповідності приватним маркетинговим стандартам імпортерів. Тому для успішної експортної діяльності необхідна системна робота і додаткові організаційні та фінансові зусилля. Які саме? Про це і поговоримо під час конференції»,- зазначила Ольга Трофімцева.
Про те, що таке репутаційний менеджмент і навіщо він потрібний агрокомпаніям під час конференції розповіла Катерина Звєрєва .
«Вкладення в репутацію компанії можуть стати вирішальною перевагою. Яскравим прикладом грамотного управління репутацією компанії та продукту, який вона виробляє є японський агробізнес. Наприклад, завдяки правильному позиціонуванню, так званого, королівського фрукту, диня «Юбарі» є найдорожчою у світі та продається в середньому за ціною $300 завжди знаходячи свого покупця»,- зазначила Катерина Звєрєва.
Конференція складалася з 4-х блоків:
- Принципи успішності та ефективності компаній-лідерів на міжнародних ринках;
- Нові ринки для українського виробника;
- Міжнародний досвід країн-лідерів;
+ Інтерактивний блок.
Конференція об’єднала різних учасників світового агроринку з метою пошуку нових рішень збільшення прибутків і забезпечення вигоди всім учасникам.
Під час конференції, зокрема, виступили експерт з зовнішніх ринків, в.о. міністра аграрної політики та продовольства України (2019) Ольга Трофімцева, доктор економічних наук Віталій Скоцик, аналітик аграрних ринків Андрій Панкратов, директор з розвитку Української плодоовочевої асоціації (УПОА), засновниця агромедіа-агенції Sapienza Катерина Звєрєва, експерт ягідного ринку, власник S.B.Frozen Foods Андрій Жуков, засновниця платформи HelpSMI Анастасія Ширіна, директор Євросем Дмитро Шацман, радник з питань сільського господарства посольства Королівства Нідерландів в Україні Рейнауд Наутен, радники з питань розвитку бізнесу комерційного відділу Посольства Канади в Україні Ліліана Жиліна та Єлізавета Журавська, директор компанії ARTIS.com Василь Гальчевський.
Модератором конференції виступив генеральний директор групи компаній BioNorma Ярослав Чабанюк.
Дізнатися детальну актуальну інформацію про захід можливо у соцмережі Facebook.
Інформаційні партнери заходу: