Кодекс бізнес-партнера МХП: агрогігант обрав критерії співпраці з українськими виробниками

Кодекс бізнес-партнера МХП: агрогігант обрав критерії співпраці з українськими виробниками

Київ  •  УНН

 • 25700 перегляди

КИЇВ. 19 лютого. УНН. Агрохолдинг Юрія Косюка МХП презентував Кодекс бізнес-партнера. У компанії переконані - це новий рівень співпраці і нові можливості для українського бізнесу. Про цінності і вимоги розповів директор Департаменту закупівель МХП Дмитро Пташник, передає УНН із посиланням на nv.ua.

Деталі

Він уточнив, що МХП має понад 40 тисяч партнерів, з яких 17 тисяч — локальні.

"Перед нами не стоїть мета збільшити кількість контрагентів. Основне завдання — знаходити партнерів, які будуть розвиватися разом з МХП. Іншими словами, нас більше цікавить якість, а не кількість. Тому вимоги до контрагентів посилюються щороку", - каже Пташник, додаючи, що у Кодексі прописані чіткі правила співпраці з МХП.

МХП працював над Кодексом приблизно пів року. Документ враховує, зокрема, виклики та загрози, спричинені поширенням COVID-19.

"Але це і нові стандарти, і нові вимоги. Користуючись тим, що МХП — велика і сильна компанія, ми хочемо використати цю силу на добро. Хочемо показати, куди потрібно рухатися, щоб скористатися всіма можливостями, які відкриває перед нами світ.

А з іншого боку, хочемо примусово підтягнути ринок до цих стандартів, щоб піти від небезпечного сприйняття України як сировинного придатка Європи з дуже високим рівнем корупції. Це одна з цінностей, яку розділяє Юрій Анатолійович Косюк. Ми хочемо, щоб Європа прийшла сюди. Щоб всі люди, які стоять за нами, разом з МХП домагалися успіху, були в Європі. Були успішними в Європі", - додає комплаєнс-офіцер в МХП Олена Коновалова.

Практика розробки Кодексів бізнес-партнера не нова, зазначають у МХП.

"Ми не вигадуємо колесо. МХП підтримує відносини з учасниками індустрії. З чим це пов’язано? З тією ж масштабністю. МХП — другий у країнах ЄС виробник курячого м’яса і 14-й — у світі. Ми вивчаємо практики глобальних компаній, які працюють у тому самому полі. Але ми також керуємося нашою місією розвивати спільноту навколо нас", - додає Коновалова.

Одним із важливих принципів, прописаних у Кодексі МХП, є так званий "Green Deal". Він зобов'язує контрагентів компанії брати на себе додаткові заходи з охорони довкілля і дбайливо ставитися до природи.

"Я впевнена, що Green Deal буде актуальним у США, Канаді й на інших ринках. Наші підходи будуть актуальні для тих, хто не працює в Європі, але співпрацює з нами на глобальному ринку. І я сподіваюся, що ми виведемо туди наших партнерів", - каже Коновалова.

У МХП розраховують, що контрагенти компанії дотримуватимуться Кодексу бізнес-партнера. Однак, перевірятимуть це аудитами.

"Під час аудиту ми вивчаємо багато параметрів, зокрема й умови для співробітників. Іноді надаємо рекомендації, як поліпшити умови роботи. У 2020 році ми провели велику кампанію, у якій багато розповідали про нульову толерантність до корупції. МХП працює легально, офіційно платить зарплати і вимагає того ж від своїх партнерів. Досвід показує, що системні компанії працюють прозоро", - каже Пташник.

Кодекс бізнес-партнера — це не тільки про бізнес і не тільки про партнерів, додає він.

"Це про формування чесного і прозорого бізнес-середовища. Це про те, що цінності важливіші, ніж прагнення заробити. Це про те, що ті, хто живуть і працюють в Україні, несуть відповідальність за те, якою буде країна завтра. Не можна обдурити і заробити. Не можна заробити і виїхати. Це вандалізм. Потрібно працювати чесно, жити чесно і інвестувати в нашу країну, в майбутнє наших людей. Це і є завдання великого і відповідального національного бізнесу. Це те, як живе і працює МХП. І ми хочемо об'єднати навколо себе таких самих. І це стане платформою для сильної, білої та відповідальної національної економіки. Це творення", - резюмував Пташник.

Довідка

МХП — один з найбільших агрохолдингів України, лідер з виробництва та експорту курятини (ТМ “Наша Ряба”). Засновник і голова правління — Юрій Косюк.