$42.200.13
49.230.04
Графіки відключень електроенергії

Картопляна спадщина та чистіші інгредієнти: виробник чіпсів Lay’s презентує оновлення бренду

Київ • УНН

 • 32482 перегляди

Lay's проводить найбільше оновлення візуальної ідентичності за майже століття, підкреслюючи фермерське коріння та якісні інгредієнти. Бренд виключає штучні ароматизатори та барвники, а також оновлює інгредієнти для зменшення вмісту жиру.

Картопляна спадщина та чистіші інгредієнти: виробник чіпсів Lay’s презентує оновлення бренду

Найпопулярніший у світі бренд картопляних чіпсів Lay's переживає найбільше оновлення візуальної ідентичності за майже століття, прагнучи підкреслити своє фермерське коріння та відданість якісним інгредієнтам.

Про це повідомляє Foodbev Media, пише УНН.

Деталі

Новий брендинг, створений власною командою дизайнерів PepsiCo, робить більший акцент на скромній картоплі в основі кожної чіпси Lay's. Покращена фотографія демонструє золотистий колір, хрустку текстуру та насичений смак, які зробили бренд одним з найпопулярніших у світі перекусом.

Поряд з візуальним оновленням, Lay's також виключає штучні ароматизатори та барвники зі штучних джерел з усієї своєї основної лінійки продуктів у США до кінця 2025 року. Різновиди Baked та Kettle Cooked бренду також отримують оновлення інгредієнтів, використовуючи такі олії, як оливкова та авокадо, для зменшення вмісту жиру.

14 "здорових" продуктів, які можуть нашкодити вашому здоров'ю10.03.25, 11:54 • 142390 переглядiв

Цей редизайн — це лист любові до нашого походження. Ми хотіли створити гнучку систему, яка вшановує відомі смаки Lay's, водночас висуваючи на перший план картоплю та багаті фермерські образи

- пояснив Карл Герхардс, старший директор PepsiCo з дизайну бренду Lay's.

Нова упаковка Lay's має більш виразний значок сонця, а також напис "Lay's Rays", що сяє з логотипу – натяк на сонячне світло, яке допомагає картоплі рости.

Кольорова палітра натхненна інгредієнтами Lay's, а світлина демонструє хрусткість та пряність бренду. Важливо, що культова червона стрічка Lay's залишається центральним елементом, пов'язуючи спадщину бренду з його сучасною еволюцією.

У Lay's задоволення наших споживачів виходить за рамки сміливих смаків – це про доставку перевіреної якості від ферми до упаковки

- сказала Деніз Трулав, старший віце-президент з маркетингу PepsiCo Foods US.

Час оновлення є стратегічним, оскільки Lay's наближається до свого 100-річчя. Бренд, який є чіпсами №1 в Америці та в усьому світі, прагне зміцнити свої позиції, підкреслюючи свою відданість якісним інгредієнтам та прозорості. 

Як зменшити споживання обробленої їжі: 10 простих порад для здорового раціону14.02.25, 08:32 • 235254 перегляди