Канадський наглядовий орган судиться з Google: подробиці справи

Канадський наглядовий орган судиться з Google: подробиці справи

Київ  •  УНН

 • 13961 перегляди

Read in English

Бюро захисту конкуренції Канади подало до суду на Google за антиконкурентну поведінку в інтернет-рекламі. Компанію можуть змусити продати два рекламних інструменти та виплатити штраф у розмірі 3% світового доходу.

Бюро захисту конкуренції Канади подало до суду на Google за передбачувану антиконкурентну поведінку в інтернет-рекламі. Про це повідомляє BBC, передає УНН.

Деталі

У своїй заяві антимонопольний наглядовий орган країни стверджує, що Google незаконно пов’язав два рекламних інструменти, щоб зберегти перевагу на ринку, і використовував це домінуюче становище, щоб спотворити рекламні аукціони, віддавши перевагу своїм власним інструментам.

Агентство повідомило, що подало заяву до Трибуналу з питань конкуренції (незалежного органу, схожого на суд), який вимагав від Google продати два своїх інструменти рекламних технологій.

У заяві Google стверджується, що скарга з Канади "ігнорує інтенсивну конкуренцію, де покупці та продавці реклами мають великий вибір, і ми з нетерпінням чекаємо подання нашої справи в суді".

"Наші рекламні технологічні інструменти допомагають веб-сайтам і додаткам фінансувати свій контент і дозволяють компаніям будь-якого розміру ефективно залучати нових клієнтів",

- сказав Ден Тейлор, віце-президент з глобальної реклами Google.

За даними Бюро захисту конкуренції, розслідування показало, що Google "зловжив своїм домінуючим становищем", як найбільший постачальник рекламних технологій у Канаді.

Агентство заявило, що просить Трибунал з питань конкуренції змусити Google продати два свої інструменти рекламних технологій і виплатити штраф у розмірі до 3% від світового доходу компанії "з метою сприяння дотриманню" канадського законодавства про конкуренцію.

Google має 45 днів, щоб подати відповідь до суду.

Нагадаємо

Раніше, УНН повідомляло, що Міністерство юстиції США вимагає від Google продати браузер Chrome та обмежити монополію на пошукову систему. Регулятори також хочуть заборонити компанії укладати угоди про встановлення пошуковика за замовчуванням