В Україні дали старт "Дія.Офіс" для держслужбовців

В Україні дали старт "Дія.Офіс" для держслужбовців

Київ  •  УНН

 • 70379 перегляди

Read in English

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про запуск цифрового сервісу для чиновників "Дія.Офіс", покликаного підвищити ефективність державної служби.

Кабінет міністрів України ухвалив постанову, яка дає змогу запустити сервіс Дія.Офіс для посадовців. Про це повідомив віцепрем'єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, передає УНН.

Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка дає змогу запустити сервіс Дія.Офіс для посадовців. Наша мета — через цифровізацію підвищити ефективність роботи держслужби 

- написав Федоров.

Працівники держустанов зможуть у Дії:

• мати електронне посвідчення держслужбовця;

• проводити опитування та користуватися сервісами, які підвищать ефективність комунікації;

• авторизуватися на корпоративних ресурсах за допомогою Дія.Підпису — це підвищить безпеку доступу до важливих документів чи файлів.

"Крім того, через Дія.Офіс можна буде переглянути інформацію про структуру держорганів та відповідальних за напрями. Це збільшить прозорість їхньої роботи", - повідомив Федоров.

За його словами, у майбутньому в Дія.Офіс буде інформація по цілях кожного міністерства та Уряду загалом. Також у планах запустити на основі застосунку сервіс, де буде оцінка ефективності та КРІ для кожного держслужбовця — так суспільство зможе оцінити й ефективність його роботи, і актуальність цілей.

"Для реалізації проєкту не виділятимуть додаткові бюджетні кошти. Програмне забезпечення роблять за підтримки швейцарсько-української Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та за сприяння "Проєкту підтримки Дія", який Програма розвитку ООН в Україні (UNDP) реалізує за фінансування Уряду Швеції", - зазначив Федоров.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Документи в "Дії", за рік-півтора, визнають ще декілька стран - керівник "Проєкту підтримки Дія"