$42.180.02
49.230.00
Графіки відключень електроенергії

У Реєстрі прозорості зареєструвалися перші 100 лобістів: найпопулярніші сфери лобіювання

Київ • УНН

 • 2934 перегляди

Станом на 13 листопада 2025 року в Реєстрі зареєстровано 101 суб’єкт лобіювання, з яких 51 – юридичні особи (від імені яких можуть лобіювати 141 представників) та 50 - фізичні особи.

У Реєстрі прозорості зареєструвалися перші 100 лобістів: найпопулярніші сфери лобіювання

Перша сотня лобістів зареєструвалась у "Реєстрі прозорості" (Реєстр) – відкритій публічній платформі, яка збирає, обробляє та оприлюднює дані про суб’єктів лобіювання та їхню звітність, передає УНН із посиланням на НАЗК.

Станом на 13 листопада 2025 року в Реєстрі зареєстровано 101 суб’єкт лобіювання, з яких 51 – юридичні особи (від імені яких можуть лобіювати 141 представників) та 50 - фізичні особи. Дві особи припинили статус лобіста. Отже, загалом, 191 лобістів можуть впливати на ухвалення рішень в країні 

- йдеться у повідомленні.

Серед юридичних осіб, які зареєструвалися в Реєстрі, зокрема:

  • товариства (ТОВ, АТ) – 27;
    • громадські об’єднання (асоціації, спілки) – 16;
      • адвокатські організації (об’єднання, бюро) – 5;
        • інші – 3.

          Найпопулярніші сфери лобіювання:

          • фінансова, банківська, податкова та митна політика – 76 суб’єктів лобіювання;
            • економічний розвиток, регуляторна політика та власність – 74 суб'єкти;
              • правова політика – 70 суб'єктів;
                • правоохоронна діяльність – 68 суб’єктів;
                  • інновації та цифрові трансформації – 66 суб’єктів;
                    • транспорт, зв’язок та інфраструктура – 65 суб’єктів;
                      • екологічна політика та природокористування – 64 суб'єкти;
                        • аграрна та земельна політика – 63 суб’єкти;
                          • регіональний розвиток та містобудування – 62 суб'єктів.

                            Найменша кількість суб’єктів обрали сферу "Молодь та спорт" – 36 суб’єктів лобіювання.

                            Додамо

                            У НАЗК нагадали, що суб’єкти лобіювання з 1 по 30 січня 2026 року мають подати до Реєстру перші звіти про свою діяльність з дати реєстрації у Реєстрі до 31 грудня 2025 року.

                            Довідка

                            З 1 вересня почав діяти Закон України "Про лобіювання". Одночасно з цим НАЗК прийняло у промислову експлуатацію ключовий інструмент його реалізації – Реєстр прозорості.