У березні активну передвиборчу кампанію вели 19 кандидатів у президенти
Київ • УНН
КИЇВ. 29 березня. УНН. П'ятеро кандидатів у президенти знизили свою передвиборчу активність в останній місяць перед виборами президента України, тоді як 19 збільшили кількість агітаційних заходів. Про це повідомила громадянська мережа ОПОРА у своєму звіті, передає УНН.
"В останній місяць виборчої кампанії суттєво розширився масштаб агітаційних заходів з боку кандидатів у президенти та їхніх команд, однак кількість тих, хто вів інтенсивну передвиборчу діяльність, зменшилася. За оцінками спостерігачів ОПОРИ, серед усіх офіційно зареєстрованих кандидатів активну передвиборчу кампанію в березні 2019 року проводили лише 19 (в попередній місяць таких нараховувалося 26)", - зазначили в організації.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Порошенко використовував соцвиплати для передвиборчої агітації - ОПОРА
За даними ОПОРИ, активними в березні були Петро Порошенко, Юлія Тимошенко, Анатолій Гриценко, Олег Ляшко, Володимир Зеленський, Руслан Кошулинський, Юрій Бойко, Олександр Вілкул, Олександр Шевченко, Юрій Дерев’янко, Сергій Каплін, Валентин Наливайченко, Олександр Соловйов, Віктор Кривенко, Ігор Смешко, Віктор Бондар, а також троє кандидатів, які зняли свої кандидатури (Сергій Тарута, Андрій Садовий, Євгеній Мураєв).
Найбільш масштабну, за охопленням та різноманітністю форматів агітації, виборчу кампанію проводять двоє кандидатів – Петро Порошенко і Юлія Тимошенко. Дещо поступаються лідерам, зокрема в компоненті проведення вуличних акцій та агітації в друкованих ЗМІ – Анатолій Гриценко і Олег Ляшко. Агітаційна кампанія Володимира Зеленського так само масштабна за винятком передвиборної активності у форматі вуличних заходів та розповсюдження друкованих матеріалів. Дуже висока інтенсивність передвиборної кампанії зберігається в Руслана Кошулинського, але вона не охоплює усіх регіонів України. Порівняно з попереднім місяцем, найпомітніше активізувався Анатолій Гриценко, а також Юрій Бойко і Олександр Вілкул.
Однією з тенденцій останнього місяця є нарощування з боку найбільш активних кандидатів інтенсивності прямої роботи з виборцями через використання мереж вуличних агітаційних наметів, проведення публічних заходів за участю кандидатів та віп-агітаторів. Провідним форматом агітаційних публічних заходів у березні стало проведення передвиборчих концертів та організація розважальних подій на користь публічно найактивніших кандидатів – Юлії Тимошенко, Петра Порошенка і Володимира Зеленського.
Нагадаємо, в Україні сьогодні, 29 березня, закінчується передвиборча агітація перед першим туром виборів президента України 2019 року.
В Україні з початку передвиборчої кампанії 25 особам повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, пов’язаних з виборчим процесом.