Цукерберг висловився за більш активне регулювання в сфері захисту даних в інтернеті
Київ • УНН
КИЇВ. 31 березня. УНН. Глава компанії Facebook Марк Цукерберг вважає, що регулюючим органам слід більш активно виробляти нові норми в сферах, що стосуються, зокрема, захисту особистої інформації користувачів інтернету, впливу на вибори через соцмережі, а також поширення в них небажаної інформації. Про це йдеться в коментарі підприємця, опублікованому в середу на його сторінці в Facebook, а також в газеті The Washington Post, передає УНН.
"Вважаю, ми потребуємо того, щоб влада і регулюючі органи грали більш активну роль. Удосконалюючи правові норми в інтернеті, ми можемо зберегти найкращу його складову - можливість самовиражатися для користувачів, а також - створювати нове для підприємців, при цьому захистивши суспільство від шкоди", - зазначив Цукерберг.
Він висловився за розробку нових норм у ряді областей, що стосуються інтернету і соціальних мереж, в тому числі захист особистих даних користувачів, припинення спроб впливу на вибори та поширення небажаної інформації, наприклад, пропаганди терористів, а також розвиток "мобільності даних".
Як пояснив глава Facebook, останній пункт передбачає наступне: "Якщо ви надали дані одному сервісу, то ви повинні мати можливість перемістити їх на інший. Це дає користувачам вибір, а розробникам - можливість вводити нововведення і конкурувати".
Цукерберг, зокрема, зазначив, що, на його думку, "працюючі в інтернеті компанії повинні нести відповідальність за дотримання стандартів, що стосуються небажаної інформації". "Неможливо виключити весь шкідливий контент з інтернету, проте в умовах, коли люди користуються десятками пристроїв для передачі даних, кожен з яких передбачає свої правила, нам потрібен більш стандартизований підхід", - констатував глава Facebook.
Бізнесмен також висловився за розробку нових норм щодо того, які оголошення, що розміщуються в соцмережах, слід вважати за такі, що мають політичний характер. Він зазначив у зв'язку з цим, що у Facebook створюють базу даних, в якій можна перевірити, хто замовляв поширення тієї чи іншої політичної реклами й яка аудиторія з нею ознайомилася.
Компанія Facebook була заснована 4 лютого 2004 року Марком Цукербергом і трьома його однокурсниками в період навчання в Гарвардському університеті. Однойменна соцмережа є однією з провідних в світі. Її сукупна щомісячна аудиторія перевищує 2 млрд користувачів.
Як повідомляв УНН, операційний директор компанії Facebook Шеріл Сендберг заявила, що соцмережа буде вдосконалювати свої технології для своєчасного виявлення небезпечного і небажаного контенту.