Шию одяг для ЗСУ: кравчиня з Черкащини розповіла, як наближає перемогу завдяки участі у конкурсі "Роби своє"

Шию одяг для ЗСУ: кравчиня з Черкащини розповіла, як наближає перемогу завдяки участі у конкурсі "Роби своє"

Київ  •  УНН

 • 28873 перегляди

Read in English

Світлана Мірошник з Черкаської області, яка втратила на війні сина, керує домашньою швейною майстернею для виготовлення військове обмундирування, яка фінансується за рахунок конкурсного гранту.

Світлана Мірошник зі Свидівки, що на Черкащині, втратила сина через війну. Проте не втратила віри перемогу України. Жінка взяла участь у конкурсі бізнес-ідей "Роби своє", облаштувала невеличкий "швейний цех" у себе вдома і шиє одяг для ЗСУ, передає УНН.

Деталі

Зазначимо, що кравчиня закриває запити хлопців на передовій з початку повномасштабного вторгнення.

Термоодяг, білизна, шапки, балаклави, маскувальні костюми, спальні мішки, розгрузки – усе самотужки виготовляла на волонтерських засадах. З матеріалами допомагали волонтери та небайдужі односельці.

"Швейний цех" облаштувала у невеликій кімнаті свого будинку, де мешкає з чоловіком, якого доглядає через його хворобу. Зшите передає одразу через волонтерів на передову.

На грантові кошти у сумі 100 тис. грн вона придбала потужну швейну машину та окантовувач для важких тканин, парогенератор з праскою та гладильну дошку, а також інше обладнання, яке дасть змогу виготовляти значно більше військового одягу.

"Моя робота – це прояв вдячності та мій оберег нашим дітям на фронті. Нехай береже їх Господь", - говорить жінка.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бажання, вдала ідея та працездатність: переможниця конкурсу "Роби своє" здійснила мрію про власний бізнес 

Нагадаємо

Наприкінці травня організатори конкурсу бізнес-ідей для підприємців у малих містах та селах "Роби своє" оголосили переможців 2023 року.

Цього року благодійний фонд "МХП-Громаді", який був організатором конкурсу, підтримав 80 бізнес-проєктів на загальну суму понад 7,4 млн грн. Усього було отримано 615 заявок від малих підприємців з усієї країни. Зокрема, найбільше бізнес-ідеї подавали в Київській (22%), Черкаській (12%), Дніпропетровській (11%), Вінницькій (9%) та Львівській (9%) областях.

Основними критеріями для відбору переможців стали інноваційність проєктів, економічна складова, створення нових робочих місць, соціальна значущість та залучення до бізнесу чи роботи переселенців. Грантову підтримку отримали як чинні бізнеси, що розширюються або релокуються, так і підприємці, які мають бізнес-ідею і тільки шукають фінансування для її реалізації.