Польща хоче арештувати диспетчерів РФ, які працювали під час "Смоленської катастрофи": Кремль відреагував

Польща хоче арештувати диспетчерів РФ, які працювали під час "Смоленської катастрофи": Кремль відреагував

Київ  •  УНН

 • 12094 перегляди

КИЇВ. 17 вересня. УНН. Прес-секретар президента Росії Дмитро Пєсков не знає, чи зверталася Польща в Генпрокуратуру (ГП) РФ з питання арешту смоленських авіадиспетчерів, які працювали в день катастрофи польського урядового літака Ту-154М в 2010 році. Про це Пєсков заявив журналістам у четвер, передає УНН з посиланням на федеральне агентство ТАСС.

“Я не знаю, чи були якісь контакти і якісь правові дії відповідно до міжнародної практики, чи отримувала наша Генпрокуратура або слідчі органи якісь звернення з боку Варшави. Нам про це поки не відомо”, — сказав він.

При цьому Пєсков підкреслив, що Кремль негативно ставиться до вимог Варшави про арешт цих диспетчерів. “В цілому, концептуально... скажу так: ставимося негативно”, — заявив представник Кремля.

Нагадаємо, раніше Генеральна прокуратура Польщі заявила, що хоче заарештувати трьох диспетчерів, які чергували в аеропорту Смоленськ-Північний під час катастрофи президентського літака Ту-154М в квітні 2010 року. Їх звинувачують в “умисному доведенні до авіакатастрофи”. Відомство направило клопотання до окружного суду Варшави.

“Слідча група № 1 генеральної прокуратури звернулася до окружного суду району Варшава-Мокотов з клопотанням про тимчасовий арешт трьох авіаційних диспетчерів, які несли в 2010 році службу в аеропорту Смоленськ-Північний... Звинувачення, пред’явлені диспетчерам, стосуються умисного доведення до авіакатастрофи, що призвело до смерті великої кількості людей”, — сказала прес-секретар генеральної прокуратури Ева Бялік журналістам. Якщо суд задовольнить вимоги прокуратури, то диспетчерів зможуть оголосити в міжнародний розшук.

Довідка: Ту-154М розбився 10 квітня 2010 року. Загинули 88 пасажирів і вісім членів екіпажу, в тому числі президент Польщі Лех Качинський. Вони летіли на траурні заходи в Катині. Міждержавний авіаційний комітет вважає, що причинами аварії стали рішення екіпажу не йти на запасний аеродром і недоліки в забезпеченні польоту і підготовці екіпажу.