Китай заявив про введення антидемпінгових заходів щодо бренді із ЄС
Київ • УНН
Китай оголосив про введення тимчасових антидемпінгових заходів на імпорт бренді з ЄС у формі грошового депозиту. Це поглиблює торговельне протистояння після того, як ЄС запровадив мита на китайські електромобілі.
Китай у понеділок заявив, що запровадить "тимчасові антидемпінгові заходи" на імпорт бренді з Європейського Союзу, поглибивши торговельне протистояння між Пекіном та Брюсселем після аналогічних заходів минулого місяця, пише УНН з посиланням на AFP.
Деталі
Минулого місяця Китай оголосив про введення тимчасових мит на імпорт бренді з ЄС, заявивши, що передбачуваний "демпінг" загрожує "суттєвими збитками" вітчизняної промисловості.
А міністерство торгівлі Пекіна заявило у своїй заяві в понеділок, що влада "вирішила ввести тимчасові антидемпінгові заходи у формі грошового депозиту або гарантійного листа" щодо європейської продукції бренді.
Заходи, що ґрунтуються на розрахунках, що включають ціни, затверджені митницею, а також імпортні мита, послідували за аналогічною заявою міністерства від 8 жовтня.
Не відразу стало ясно, чи є ці заходи, які набувають чинності в п'ятницю, новими чи розширенням існуючих.
Франція - провідний виробник бренді в Європі - описала заходи, оголошені минулого місяця, як політичні, покликані чинити тиск на ЄС після того, як він запровадив високі мита на китайські електромобілі через звинувачення у недобросовісній конкуренції.
У "додатковому оголошенні" від понеділка не йшлося, коли спливає термін дії останніх тимчасових заходів.
У січні Китай розпочав розслідування щодо бренді, що імпортується з ЄС, після того, як блок провів розслідування щодо китайських субсидій на електромобілі.
Минулого місяця ЄС вирішив запровадити додаткові мита на електромобілі китайського виробництва після того, як антисубсидиційне розслідування дійшло висновку, що державні субсидії Пекіна несправедливо підривають позиції європейських автовиробників.
Китай імпортував більше бренді, ніж будь-який інший міцний алкоголь у 2022 році, причому більшість імпорту надійшла з Франції, згідно з звітом дослідницької групи Daxue Consulting.
Французькі виробники коньяку благали Париж покласти край сварці, називаючи себе "заручниками".
Міністр зовнішньої торгівлі Франції Софі Прімас цього місяця заявила, що Париж готовий "вжити всіх можливих технічних та юридичних заходів" у відповідь на мита, після зустрічі з китайським колегою.
Але вона також сказала, що, на її думку, вікно для переговорів із Пекіном щодо тарифів на європейський бренді відчинене.
Нещодавно розпочався другий етап консультацій щодо заходів між ЄС та Китаєм щодо антидемпінгових заходів.
Крім тимчасових мит на бренді, Пекін також розпочав антидемпінгові розслідування щодо деяких видів європейського імпорту свинини та молочних продуктів.
Брюссель також веде розслідування щодо китайських субсидій на сонячні панелі та вітряні турбіни.
Китай позивається до ЄС через нові мита на електромобілі4 лист. 2024, 14:39 • 24243 перегляди