Кличко роками, але безуспішно обіцяє вирішити питання з маршрутками в Києві

Кличко роками, але безуспішно обіцяє вирішити питання з маршрутками в Києві

Київ  •  УНН

 • 10378 перегляди

КИЇВ. 30 серпня. УНН. У 2016 році мер Києва Віталій Кличко пообіцяв позбавити столицю від маршруток, і пересадити городян в просторі, сучасні автобуси. Минуло 4 роки, проблема досі не вирішена, але міський голова не втомлюється озвучувати цю ідею журналістам, передає УНН з посиланням на Фокус.

Так, на початку вересня на сайті київської мерії з’явилася електронна петиція з вимогою очистити місто від маршруток, замінивши їх автобусами, тролейбусами і трамваями. Це далеко не перша подібна ініціатива городян за останні роки.

“У січні 2016 року аналогічне звернення опублікувала якась Валентина Качуріна, яка також пропонувала ввести єдиний квиток на міський транспорт. Тоді під петицією поставили свої підписи більше 10 тис. киян і Київська міськдержадміністрація прийняла її в розробку. Однак в 2018 році Дмитро Давтян, будучи на той момент заступником голови КМДА, відзвітував, що реалізувати петицію в повній мірі неможливо через „складний рельєф окремих районів“, де може пройти лише негабаритний транспорт.

Але навіть якщо не враховувати такі території Києва, то очевидно, що місто відмовлятися від „Богданів“ та „Отаманів“ поки не збирається, хоча мер Віталій Кличко ще в тому ж 2016-му обіцяв прибрати маршрутки з київських доріг, замінивши їх сучасними автобусами. За п’ять років ситуація в місті так і не змінилася, але міський голова не втомлюється озвучувати цю ідею журналістам”, — пише ЗМІ.

У той же час транспортні експерти переконані, що киянам потрібно відмовитись від терміна “маршрутки”. Так, зокрема, вважає експерт з транспортного планування Дмитро Беспалов.

“Якщо брати визначення режиму маршрутного таксі, то це транспорт, який може зупинятися не тільки на зупинках, а й в інших місцях на маршруті. Такого в Києві вже немає. Те, що є зараз, це вже не маршрутки, а маломісткі автобуси”, — говорить він.

Нагадаємо, що електротранспорту в Києві стає менше. А той, що ще є — працює без розрахунків. І в цьому експерти також звинувачують мерію.