$42.180.02
49.230.00
Графіки відключень електроенергії

Hyundai розробляє новий "небачений раніше" двигун

Київ • УНН

 • 2765 перегляди

Автовиробник Hyundai працює над новим двигуном внутрішнього згоряння для автомобілів із середнім розташуванням двигуна, який описується як високооборотний та високопродуктивний. Проєкт RM (Racing Midship) триває з 2012 року, і компанія долає труднощі для масового виробництва.

Hyundai розробляє новий "небачений раніше" двигун

Автовиробник Hyundai розробляє новий двигун внутрішнього згоряння для автомобілів із середнім розташуванням двигуна, повідомляє Motor1.com, пише УНН.

Деталі

"Hyundai експериментує з прототипами із середнім розташуванням двигуна вже понад десять років", - пише видання.

Робота над проектом RM (Racing Midship), як вказано, розпочалася в 2012 році, але лише через кілька років RM14 вийшов у світ у вигляді задньопривідного Veloster з двигуном, встановленим між осями. Наступні RM15, RM16 та RM19 також були засновані на цьому незвичайному хетчбеку, але серійну версію так і не було випущено.

"Однак, схоже, Hyundai не відмовилася від ідеї створення автомобіля із середнім розташуванням двигуна. Нове офіційне відео, опубліковане на YouTube корейською філією компанії, підтверджує, що проект все ще живий", - ідеться у публікації.

У ньому, як вказано, дослідник із команди розробників двигунів офіційно заявляє, що двигун MR (Midship, задній привід) "наразі перебуває у розробці".

З двигуном, що описується як високооборотний і високопродуктивний, не обійшовся без викликів: інженери визнають, що зіткнулися з "багатьма труднощами". Тим не менш, Hyundai, схоже, поступово усуває всі недоробки, що дозволяє припустити, що проект зрештою досягне стадії виробництва, пише видання.

Заявлена ​​мета компанії, як вказано, - "розробити двигун, який відповідає вимогам ринку до продуктивності, та налагодити його масове виробництво без будь-яких проблем". Хоча неможливо сказати напевно, ця заява робить малоймовірною, що Hyundai має на увазі двигун V-8 з двома турбонагнітачами, розроблений для гоночного автомобіля Genesis Magma Racing GMR-001, зазначає видання.

Hyundai називає новий двигун "небаченим раніше" і каже, що він відрізняється "зовсім іншою" конструкцією та конфігурацією. Водночас силова установка GMR, що розробляється Hyundai Motorsport у Німеччині з 2024 року, заснована на чотирициліндровому 1,6-літровому двигуні з програми WRC, розділяючи приблизно 60% деталей із цим меншим агрегатом, пише видання.

"Поки Hyundai або Genesis не прояснять ситуацію, нам залишається тільки здогадуватися. Можливо, у відео згадується новий V-8 для гонок на витривалість. Інший ймовірний сценарій полягає в тому, що Hyundai розробляє аналогічний силовий агрегат для дорожніх автомобілів під недавно створеним суббрендом Genesis Magma Performance або лінійкою Hyundai N. Третій варіант передбачає розробку двох різних двигунів: V-8 для LMDh і ще одного двигуна внутрішнього згоряння для вуличного автомобіля із середнім розташуванням двигуназ емблемою Hyundai або Genesis", - ідеться у публікації.

Тим часом, як зауважується, Hyundai випустить готовий до виробництва суперкар N Vision 74, про який компанія вже давно попереджала. Навіть якщо в ньому немає двигуна внутрішнього згоряння, поєднання двох водневих баків та акумуляторної батареї інтригує. З потужністю 671 кінську силу і футуристичним дизайном, що нагадує модернізований DeLorean DMC-12, він, безумовно, привертає увагу, пише видання.

Ентузіасти могли б стверджувати, що встановити цей V-8 за сидіннями флагманської моделі N було б набагато кращим рішенням, але Hyundai нічого не сказала про можливість встановлення бензинового двигуна на свій радикальний спорткар, зауважує видання.

Hyundai повідомив про стрімке зростання продажів на 12% і значний вклад електрокарів15.09.25, 14:59 • 2216 переглядiв