Експерт розповів, хто з мерів уникає публічних дебатів і чому

Експерт розповів, хто з мерів уникає публічних дебатів і чому

Київ  •  УНН

 • 14810 перегляди

КИЇВ. 7 жовтня. УНН. Досягнення децентралізації за останні роки як ніщо інше посилили позиції міських голів, які за допомогою бюджетів міст претендують отримати статус-кво на місцевих виборах-2020. Тому більшість із мерів (але не всі) дотримуються політики найменшого спротиву: фотографуються на фоні чергового скверу, але не вступають в публічну дискусію та дебати. Чому це так – УНН розповів політолог Віктор Таран.

Експерт вважає, що в цьому контексті ситуація в Чернігові та з міським головою Владиславом Атрошенком є дуже показовою, адже передвиборча ситуація там зараз дуже неоднозначна.

"Ось по Чернігову – ситуація неоднозначна. Є мер Чернігова, і далі є низка кандидатів, які ділять 2 і 3 місце. Але прогнози поки що робити дуже важко. Річ у тому, що чинний мер оголосив, що у нього коронавірус, і він зник із публічного простору. Раніше його опоненти кликали на дебати, на публічні дискусії, щоб переконати виборця і показати свої компетенції – тепер цього просто немає, бо Атрошенко сховався. Він не поїхав на дебати на Суспільне, які були минулого понеділка, 10 днів тому", - розповів Таран.

Політолог пояснює, що чинний міський голова Чернігова уникає публічних дебатів, бо не готовий відповідати на гострі питання конкурентів і мешканців міста.

"Атрошенко ховається, а чому? Бо у нього спитають, чому житлові комплекси коштують по 200 тисяч, коли їх ціна по 70 тисяч, чому садочки втридорога, тому він і ховається. Чи вдасться кандидатам за кілька тижнів до виборів переламати виборчий хід… Зараз про це важко говорити, бо виборча кампанія тільки набирає обертів", - вважає експерт.

Таран також наголосив, що жителі Чернігова незадоволені нерівномірним розподілом бюджету, але дуже мало кандидатів у мери звертають на це повноцінну увагу.

"В Атрошенка є асфальтний завод, але тонна асфальту в Чернігові коштує 3 тисячі, а аналогічна тонна у Броварах - 1,5 тисячі. Багато підприємців купують у Броварах і везуть у Чернігів. І виборці самі сміються: треба, щоб наш мер крім асфальту і фонтанів почав робити ще щось – аптеки, наприклад, бо все місто в асфальтах і фонтанах, а обходиться це все утридорога. Жителі міста цим дуже не задоволені, кажуть що центр зробили, а окраїни – ні. І лише кілька кандидатів – Тарасовець і Поляков – звертають на цю тему увагу у своїх програмах", - підсумував політолог.

Раніше народний депутат Антон Поляков розповів, що латання асфальту і відновлення скверів, на якому мери багатьох міст будують свою виборчу агітацію у контексті місцевих виборів-2020 року, є досягненнями децентралізації і платників податків.