"Бути вільними, щоб творити": у головному офісі МХП відкрили фотовиставку "Культура vs війна"
Київ • УНН
Виставка присвячена однойменному документальному кінопроєкту про участь українських митців – Тараса Тополі, Сергія Жадана, Тараса Компаніченка та інших - у повномасштабній війні з росією. Це - проєкт українських митців, які замість мікрофона, кобзи чи об'єктива взяли до рук зброю.
5 березня у головному офісі компанії МХП відбулося урочисте відкриття фотовиставки "Культура vs війна", передає УНН.
Деталі
Виставка присвячена однойменному документальному кінопроєкту про участь українських митців – Тараса Тополі, Сергія Жадана, Тараса Компаніченка та інших - у повномасштабній війні з росією. Це - проєкт українських митців, які замість мікрофона, кобзи чи об'єктива взяли до рук зброю. Фотовиставка "Культура vs війна" обʼєднала роботи Костянтина та Влади Ліберових, а також Сергія Михальчука. Роботи митців об'їхали вже 35 країн світу. 22 лютого на ці світлини дивилися у Європарламенті в Брюсселі, 26 лютого - в штаб-квартирі ЮНЕСКО в Парижі. Сьогодні вони представлені у головному офісі МХП.
"Триває війна світоглядів і цінностей, тому культурні проєкти є важливою частиною спротиву ворогу. МХП системно підтримує подібні ініціативи: за 2 роки повномасштабної війни ми виділили майже 70 млн грн на культурні проєкти. Дякуємо українським митцям за боротьбу і силу творити попри все!" - коментує голова правління МХП Юрій Косюк.
На захід, присвячений відкриттю фотовиставки, завітали митці, які взяли до рук зброю: кобзар Тарас Компаніченко, режисер і актор Ахтем Сеітаблаєв. Виставку презентував партнер компанії МХП, засновник асоціації "Дивись українське" Андрій Різоль. Детальніше - в сюжеті УНН.
Довідка
МХП - міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій, виробник якісних і смачних продуктів харчування, що покращують життя споживачів. Працює у напрямах агро, виробництва продуктів харчування та ритейлу і має дочірні підприємства у Великій Британії, Саудівській Аравії, ОАЕ та країнах ЄС. Акції МХП представлені на Лондонській фондовій біржі. Виробничі потужності компанії охоплюють більшість областей України, земельний банк становить 360 000 га. Як кулінарна компанія МХП розвиває понад 15 продуктових брендів, зокрема "Наша Ряба", "Апетитна", "Легко!", "Бащинський", Skott Smeat, LaStrava, РябChick та інші. Спільно з партнерами МХП відкрили по всій Україні 1500 торгових точок різного спрямування. Це мережа магазинів кулінарних ідей "Мʼясомаркет", заклади смачного безпечного фастфуду Döner Маркет, магазини "Їжа Свіжа", "Наша Ряба", "Українське курча"