Якість продукту – понад усе: на продукції Кулінарного центру МХП з’явився знак експертного контролю
Київ • УНН
КИЇВ. 14 липня. УНН. Кулінарний центр МХП почав маркувати свою продукцію знаком експертного контролю. Він свідчить про те, що продукт пройшов всі етапи експертної екосистеми центру, передає УНН із посиланням на прес-службу МХП.
Деталі
Повідомляється, що технології та обладнання Кулінарного центру дозволяють випускати продукти у форматах ready-to-cook (підготовлені для приготування) і ready-to-eat (готові до споживання), які роблять роботу закладів легшою та більш професійною. Це зокрема сувід-страви, основи для супів, мариноване м’ясо, пастеризовані страви, соуси.
“І тепер ця продукція маркується спеціальним знаком експертного контролю. Він свідчить про те, що продукт пройшов всі етапи експертної екосистеми Кулінарного центру МХП”, — розповіли в Кулінарному центрі.
Там додали, що для Кулінарного центру якість продукту є надважливою.
“Ми вкладаємо багато ресурсів, щоб створювати не просто смачні й затребувані продукт, а ще й з високими якісними характеристиками. У процесі створення продукту задіяні всі локації Кулінарного центру й наші експерти. Ми надаємо повне коло можливостей для всього, що стосується HoReCa і кулінарного світу”, — зазначив бренд-шеф Кулінарного центру МХП Ілля Демковський.
Щоб на упаковці з’явився знак експертного контролю, продукт проходить кілька важливих етапів.
R&D (research and development, дослідження та розвиток) ідеї починають формуватись ще до потрапляння в Кулінарний центр.
У департаменті створення любові споживачів МХП (маркетинг) вивчають співвідношення попиту і пропозиції на певні товари й послуги на ринку перед запуском виробництва. Визначається потреба у певному продукті.
Після цього шеф-кухарі на демонстраційних кухнях Кулінарного центру МХП розробляють рецептуру. Це відбувається на кухнях хорека, стритфуд, дарк кітчен, піцерія, кейтеринг або на кухні-студії, кожна з яких оснащена відповідно до напряму.
Далі з рецептурою працюють технологи, щоб індустріалізувати виробництво продукту. Воно відбувається на власних майданчиках Кулінарного центру: на виробництві піци, індустріальній кухні чи в технологічному цеху. Саме там відпрацьовуються тестові партії, які потім фахівці передають далі на дослідження органолептичних властивостей, тобто на оцінку якості продукту за допомогою органів чуття людини.
Цей процес так само відбувається в Кулінарному центрі — у лабораторії сенсорного аналізу. Вона обладнана індивідуальними місцями для дегустаторів, а сучасне програмне забезпечення разом із ретельно підібраною фокус-групою надають максимально точні результати.
“Дослідження включає тестування смаку, аромату, структури страви на відповідність стандартам.
На фінальній стадії, після отримання успішних результатів, продукт запускають у виробництво”, — йдеться у повідомленні.
Експерти Кулінарного центру на всіх етапах оцінюють тестові зразки на відповідність смаковим та якісним характеристикам. Знак експертного контролю на продукції підтверджує, що був проведений цей комплекс перевірки.
Довідка
Кулінарний центр МХП є осередком кулінарної експертизи України. Містить потужності для всіх етапів створення нового продукту: від ідеї та тестового виробництва до дегустації у лабораторії сенсорного аналізу. Зокрема на локації доступні 6 демонстраційних кухонь, кожна з яких відповідає за окремий кулінарний напрям. Також діє лабораторія сенсорного аналізу. Кулінарний центр є важливою частиною трансформації МХП в кулінарну компанію.