
В "Укрзалізниці" розповіли, коли відновлять роботу онлайн-сервісів після масштабної кібератаки
Київ • УНН
Укрзалізниця відновлює систему після кібератаки. Квитки можна придбати на вокзалі за 15 хвилин, або оформити у потязі. Онлайн-продаж квитків буде відновлено найближчим часом.
Працівники "Укрзалізниці" постійно моніторять черги на вокзалах, квитки можна придбати в середньому за 15 хвилин. Якщо пасажир не встигає - документи оформлюють вже у потязі. Фахівці компанії та співробітники СБУ відновлюють систему. Про це повідомив голова правління АТ "Укрзалізниця" Олександр Перцовський в ефірі телемарафону, передає кореспондент УНН.
На запитання, коли Укрзалізниця зможе продовжити надавати послуги з продажу квитків онлайн, Олександр Перцовський відповів:
"Не хочу давати чіткої дати. Якщо люди планують подорожувати сьогодні, пропоную ще планувати приїзд до каси. А якщо подорож запланована на завтра чи далі – розраховуємо на те, що робота онлайн-сервісів вже буде відновлена".
За його словами, у залах на вокзалах працюють спеціальні фахівці, "янголи вокзалів", які керують чергою, забезпечать пріоритетні місця у черзі військовослужбовцям, пасажирам з дітьми та людям з інвалідністю.
Ті, хто приїздять на вокзал і до відправлення поїзда не встигають купити квиток у касі, наш співробітник проводить безпосередньо до поїзда. Всі бригади проінструктовані і можуть на місці посадити пасажира і оформити квиток. Теж стосується невеличких населених пунктів, де каси на сьогодні не функціонують ми так само рекомендуємо цим пасажирам підходити безпосередньо до поїздів. Попри кібератаку, всі поїзди слідують за графіком. Потяги, які мали певні електронні системи переведені в резервний формат. Жоден поїзд не скасовано
Якщо у потязі раптом відмовляють у придбанні квитка, українцям радять в першу чергу звернутися до начальника поїзда. Якщо реакції немає – звернутися на гарячу лінію або в чати соціальних мереж, які моніторять 24/7.
"Якщо ви встигли придбати квиток-онлайн, роздрукувати його не треба. Сканування та синхронізація квитка не працюватиме, але провідник має посадити пасажира у потяг по самому зображенню квитка. Навіть, якщо є квитанція просто про сплату, а квиток ви загубили, провідники зможуть посадити вас у потяг. Адже система, в якій зберігаються бази даних всіх проданих місць вистояла під час кібератаки", - повідомив голова правління "Укрзалізниці".
"Укрзалізниця" посилила графіки та кількість людей у касах. Вчора у Києві замість 8 кас було відкрито 18, сьогодні всі вони так само продовжують роботу за розширеним графіком. На касах додатково нададуть можливість отримати чай, каву або воду.
Нагадаємо, що "Укрзалізниця" зазнала масштабної кібератаки. Продаж квитків онлайн було призупинено, при цьому рух поїздів залишався стабільним, і їхнє курсування відбувалося без затримок.