Світова індустрія реклами вперше перевищить $1 трлн доходів цьогоріч - FT
Київ • УНН
Глобальний рекламний ринок вперше перевищить $1 трлн у 2023 році, з яких понад 50% отримають tech-гіганти. До 2024 року частка цифрової реклами сягне 73% від загального обсягу.
Світова рекламна індустрія вперше перевищить $1 трлн доходів у 2023 році, причому більшу частину прибутків забезпечать технологічні гіганти, такі як Google і Meta.
Пише УНН з посиланням на Financial Times.
Цього року світовий ринок реклами вперше перевищить $1 трлн доходів, причому основну частину прибутків отримають технологічні гіганти, такі як Google, Meta, ByteDance, Amazon та Alibaba, які разом зароблять понад половину загальної суми.
Згідно з прогнозами медіа-агентства GroupM (частина WPP), глобальні доходи від реклами у 2024 році зростуть на 9,5%, перевищуючи середньорічні очікування, незважаючи на складну економічну ситуацію на ключових ринках, таких як США та Великобританія.
У 2025 році прогнозується подальше зростання ринку на 7,7%, яке головним чином забезпечать провідні продавці цифрової реклами в США, а не традиційні рекламні агентства.
GroupM виключила зі звіту доходи від політичної реклами у США, назвавши її вплив "викривленим" для довгострокових порівнянь. Проте у 2024 році очікується, що доходи від політичної реклами у США сягнуть $15,1 млрд, що на третину більше, ніж під час президентських виборів 2020 року.
У звіті зазначено, що хоча у найближчі роки низькі процентні ставки, які сприяли стрімкому зростанню ринку після фінансової кризи та пандемії, залишаться у минулому, застосування штучного інтелекту та автоматизації компенсує цей фактор і сприятиме подальшим інноваціям у галузі.
Очікується, що до кінця наступного року частка цифрової реклами у світових доходах досягне 73%, зростаючи на 12,4% у 2024 році та 10% у 2025 році. Якщо враховувати доходи від потокових платформ, цифрових газет і журналів, цей показник може сягнути 82%.
Традиційні рекламні канали, такі як телебачення, друковані медіа та радіо, поступово втрачають позиції через домінування цифрових платформ. Глобальний дохід від друкованої реклами прогнозовано знизиться на 4,5% у 2024 році та ще на 3% у 2025 році.
Дохід від аудіореклами залишиться стабільним, а телебачення (включаючи лінійне та потокове) зросте лише на 2,4% у період з 2024 по 2029 роки.США залишаються найбільшим рекламним ринком із прогнозованими доходами близько $379 млрд у 2025 році, попри вищі витрати на запозичення та обережність окремих ритейлерів, зокрема магазинів електроніки та товарів для дому.
У звіті попереджається, що можливе введення тарифів і зміцнення долара після обрання Дональда Трампа можуть ускладнити діяльність рекламодавців у сегментах споживчих товарів і предметів розкоші, які вже стикаються зі скороченням попиту.
У Китаї прогнозується зростання доходів від реклами на 13,5% у 2024 році, до $204,5 млрд. У Великій Британії, найбільшому рекламному ринку Європи, обсяг ринку в 2024 році оцінюється у $53,2 млрд із прогнозованим зростанням на 8,3%.
Китайські ініціативи, спрямовані на зміцнення споживчої довіри та стимулювання витрат, можуть позитивно вплинути на ефективність рекламних кампаній, якщо будуть успішно реалізовані.
Нагадаємо
Власник Facebook Meta Platforms має постати перед судом за позовом Федеральної торгової комісії США.