Prada купує конкурента у сфері моди Versace
Київ • УНН
Prada уклала угоду про купівлю Versace у Capri Holdings за 1,375 млрд доларів. Угода об'єднує два великих італійських модних будинки та зміцнить позиції Італії в індустрії розкоші.

Prada у четвер четвер уклала угоду про купівлю меншого конкурента Versace у Capri Holdings за 1,375 млрд доларів, включаючи борг компанії, у межах угоди, яка об'єднує два найбільших імені в італійській моді, пише УНН з посиланням на Reuters.
Деталі
Prada прагне розширюватися, кинувши виклик спаду попиту на предмети розкоші, у той час як Versace працює зі збитками. Злиття зміцнює позиції Італії в індустрії розкоші, очолюваної французькими конгломератами, пише видання.
Угода відбулася після оголошення 13 березня про те, що Донателла Версаче йде з посади головного креативного директора бренду, заснованого її покійним братом Джанні.
"Ми прагнемо продовжити спадщину Versace, прославляючи і переосмислюючи його сміливу і непідвладну часу естетику", - сказав голова Prada Патріціо Бертеллі.
"У той же час ми надамо йому надійну платформу, підкріплену роками постійних інвестицій і вкорінену в давніх відносинах", - додав Бертеллі, чоловік дизайнера Prada Міуччі Прада. Пара є провідними акціонерами компанії.
Ціна, яку Prada погодилася заплатити за Versace, - це велика знижка в порівнянні з приблизно 2,15 мільярдами доларів, включаючи борг, які Capri заплатила за Versace в 2018 році. Раніше відома як Michael Kors, Capri купила Versace у сім'ї Версаче і Blackstone.
Володіння Versace з його сміливими принтами в стилі бароко залучить нових клієнтів в Prada, відому своїм мінімалістським стилем, пише видання.
"Versace має величезний потенціал. Шлях буде довгим і потребуватиме дисциплінованого виконання і терпіння", - сказав Андреа Герра, генеральний директор Prada.
Доповнення
Цей крок був зроблений в той час, коли кілька придбань і IPO були зірвані в результаті глобального розпродажу акцій і побоювань рецесії, викликаних новими митами президента США Дональда Трампа в цьому місяці.
Після придбань Prada в кінці 1990-х років Helmut Lang і Jil Sander, які провідний акціонер Prada Бертеллі назвав "стратегічними помилками", група в основному уникала укладення великих угод.