$41.690.06
47.860.04

Політолог розповів, хто має платити за оборону від російської агресії

Київ • УНН

 • 251480 перегляди

КИЇВ. 7 липня. УНН. Прокремлівські олігархи мають “платити” за оборону світу від російської агресії. Так політолог Володимир Цибулько прокоментував журналістам УНН арешт Фінляндією майже тисячі вагонів, які належать російським компаніям.

Політолог розповів, хто має платити за оборону від російської агресії

Цитата

“Фінляндія подала заявку у НАТО, тому вона мусить діяти вже як член альянсу. Синхронна санкційна політика країн НАТО якраз і передбачає такі жорсткі дії. Принаймні рівно настільки, наскільки дозволяє національне законодавство. Якщо фінське національне законодавство дозволяє арешти активів підсанкційних олігархів, то чому ні? Фінляндія діє, в принципі, синхронно, адже платити за оборону від російської агресії треба змусити саме російських олігархів. А вони вже хай розбираються самі з російською державою”, - заявив Цибулько.

Додамо

Він підкреслив, що будь-яка торгівля з росією зараз може коштувати Фінляндії дуже дорого. Саме тому країна має продовжувати впроваджувати санкції проти російських компаній і надалі, зокрема це стосується й російського “Томета”, - виробника метанолу, який виготовляється на майданчику "ТольяттіАзот", що належить російському олігарху Мазепіну. За даними ЗМІ, “Томет” неформально керується Мазепіним також.

“Будь-яка торгівля з росією зараз шкодить інтересам Фінляндії. Санкції вони ж інерційні і вводяться поступово, але інерція їх дії розтягнута на місяці. Тому тут треба враховувати як розтягнути в часі дію санкцій так, щоб залишалося поле для маневру влади, щоб вакуум, який створюють санкційні дії на ринках, допомогли заповнити партнерські країни. Однак у майбутньому фіни б мали це зробити (заблокувати метанол “Томету” - ред.)", - резюмував Цибулько.

Нагадаємо

Нещодавно через санкції з боку ЄС Фінляндія конфіскувала майже тисячу вантажних вагонів, які належать російським компаніям.

Загалом у Фінляндії заморозили активи кількох десятків російських та білоруських фізичних і юридичних осіб, включно з транспортними компаніями, на суму щонайменше 82 мільйони євро, щоб виконати санкції ЄС.

Водночас коли Фінляндія вирішила зупинити залізничне сполучення з росією, у країні знаходилися близько 5000 російських залізничних вагонів, які ті хотіли повернути назад до рф: однак судові пристави наказали накласти арешт на деякі з них.

Низка вагонів належить компанії “Уралхім-Транс”, колишній власник якої Дмитро Мазепін поступився контролем “Уралхіму”, після того, як потрапив під санкції ЄС. Мазепін продав 52% "Уралхіму" і у власності бізнесмена залишилося лише 48% компанії.

У березні залізниці Фінляндії (VR Group) повідомили про припинення прийому вантажів "Уралхіма", "Уралкалія", "ЄвроХіма", "ТольяттіАзота" та "Томета" (виготовляє метанол на майданчику "ТольяттіАзота"), однак останнє й досі продовжує відвантаження метанолу через Жовтневу залізницю до Фінляндії з перевалкою в порту Котки.

Tesla
$
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
.
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
S&P 500
$
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
,
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Brent Oil
$
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
.
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Gold
$
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
,
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Gas TTF
$
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
.
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9