На пошкодження тунелю метро в Києві могло вплинути будівництво ТРЦ Ocean Plaza

На пошкодження тунелю метро в Києві могло вплинути будівництво ТРЦ Ocean Plaza

Київ  •  УНН

 • 276989 перегляди

Read in English

Олександр Сергієнко припускає, що будівництво ТРЦ Ocean Plaza могло сприяти пошкодженню тунелю київського метрополітену через його вагу та розташування. Геологічна складність та розташування річок у Києві також розглядаються як фактори.

Директор аналітико-дослідницького центру "Інститут міста" Олександр Сергієнко в розмові з кореспонденткою УНН заявив, що за його версією є велика імовірність того, що підтоплення київського метрополітену сталося внаслідок будівництва ТРЦ Ocean Plaza.

Після запуску метро було збудовано величезний торгівельний центр Ocean Plaza, прямо над цією лінією. І все це могло вплинути на стан тунелю метро, тому що це сотні тонн бетону, які були залиті. Це величезна вага, просадка ґрунту і це теж дуже такий небезпечний фактор будь-якого великого будівництва в Києві.

- сказав Олександр Сергієнко.

Деталі

Причин затоплення тунелю "синьої" гілки метрополітену може бути декілька. Одна з них, це дуже складна геологічна будова, на якій стоїть Київ.

Весь Київ - це практично набір річок і струмків. Офіційно у нас понад 400 річкових водних об’єктів. ... Тобто Київ стоїть на воді. Пошкодження відбулося якраз на найбільшій річці - на Либіді. Саме там, де проходить траса метро через Либідь

- зазначив Олександр Сергієнко.

Поки не зрозуміло, чи сталося пошкодження тунелю метро результатом експлуатації, помилки проєктувальників або метробудівців, чи вплинули особливості геології. Проте директор "Інституту міста" вважає, що в цьому випадку природні фактори – другорядні.

Він припускає, що основною причиною інциденту став ТРЦ Ocean Plaza, який стоїть прямо над ділянкою, де відбулися деформаційні процеси.

За його словами, внаслідок будівництва центру могли відбутися зсуви, які й пошкодили тунель метро.

Нагадаємо

Закриття "синьої" гілки київського метро через підтоплення призвело до запуску альтернативних маршрутів наземного транспорту та змін у дорожньому русі, включаючи перегляд сигналів світлофорів і перенесення зупинок, щоб запобігти транспортному колапсу.  

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Затоплення тунелю Київського метрополітену: у КМДА назвали ймовірні причини та озвучили орієнтовні терміни ремонту