Засновниця двох брендів трикотажного одягу: "У Броварах влада, яка чує підприємців"
Київ • УНН
Засновниця ПП "Ріто" розповіла про підтримку бізнесу владою Броварів. Міський голова підкреслює важливість збереження робочих місць та допомоги підприємствам у адаптації до нових реалій.
Влада Броварів робить все від себе залежне, щоб зберегти та розвинути виробництво українських товарів на території громади. А тому перебуває у постійному діалозі з бізнесом, та допомагає підприємцям із вирішенням їхніх проблем. Про це розповіла засновниця та керівник приватного підприємства "Ріто" Тетяна Абрамова в коментарі УНН.
Деталі
Підприємниця зазначила, що Бровари – це місто з розвиненою інфраструктурою та великою кількістю промислових підприємств.
"По-перше, це дуже потужне місто з інтелектуальними людьми, тому що тут дуже багато складних підприємств. Воно націлено на життя людей. Тут дуже класна інфраструктура, і знаєте, чесно кажучи, хоч і кажуть, воно місто-супутник Києва, да, але воно само по собі місто, і в ньому можна жити окремо своїм бурхливим життям. І по-друге, у нас влада, яка нас чує. Ви можете бути здивовані, але я пішла на прийом до мера, він мене вислухав, і він дав мені зворотній зв'язок.
Я жителька Броварів вже багато років і я не хочу переїжджати", - розповіла Тетяна Абрамова.
Міській голова Броварів Ігор Сапожко, у свою чергу підкреслює, що завдання влади не тільки сприяти підприємцям у збереженні їхнього бізнесу, але в його в його масштабуванні.
"Це збереження та створення нових робочих місць, податки до бюджету громади. Для нас дуже важливо, що, незважаючи на повномасштабне вторгнення, і те, що ворог рвався до Броварів, наші підприємства знайшли у собі сили відновити виробництво. І у цей складний час адаптуються до нових реалій, шукають нові ринки збуту своєї продукції. Ми з ними на постійному контакті, і допомагаємо усім чим можемо", - зазначив Ігор Сапожко в коментарі УНН.
Нагадаємо
Журналісти УНН відвідали найбільшу в Україні фабрику трикотажного одягу в Україні, щоб розташована в Броварах, та реалізовує свою продукцію не лише в нашій державі, а й за кордоном.
Наші журналісти мали змогу ознайомитися не лише з усіма етапами виробництва, але й подивитися ескізи колекції осінь-зима 2025-26рр.