Єврокомісія почала антимонопольне розслідування проти Facebook

Єврокомісія почала антимонопольне розслідування проти Facebook

Київ  •  УНН

 • 14885 перегляди

КИЇВ. 4 червня. УНН. Єврокомісія (ЄК) почала антимонопольне розслідування щодо компанії Facebook. Про це йдеться в заяві ЄК, поширеній в п’ятницю у Брюсселі, пише УНН.

Деталі

“Єврокомісія почала офіційне антимонопольне розслідування, щоб оцінити, чи порушила Facebook правила конкуренції ЄС, використовуючи рекламні дані, зібрані, зокрема, від рекламодавців, для того, щоб конкурувати з ними на ринках, де Facebook активна”, — наголошується в повідомленні. Крім того, Єврокомісія в рамках розслідування оцінить, чи пов’язує Facebook свій сервіс онлайн-оголошень Facebook Marketplace зі своєю соціальною мережею “в порушення правил конкуренції ЄС”, йдеться в заяві. ЄК не уточнює терміни проведення розслідування.

Як підкреслила єврокомісарка з питань конкуренції та розвитку цифрової економіки Маргрете Вестагер, цією соціальною мережею “користуються майже 3 млрд осіб щомісячно, в цілому майже 7 млн фірм розміщують там рекламу”. “Facebook збирає величезні масиви даних про діяльність користувачів своєї соціальної мережі і за її межами, що дозволяє їй орієнтуватися на конкретні групи клієнтів. Ми детально розглянемо, чи дають ці дані Facebook невиправдану конкурентну перевагу, в тому числі в секторі онлайн-оголошень, де люди купують і продають товари кожен день і де Facebook також конкурує з компаніями, у яких вона збирає дані”, — зазначила Вестагер.

Раніше

Єврокомісія попередньо встановила, що Apple зловживає домінуючим становищем при поширенні додатків музичного стрімінгу через App Store.

Суть претензій в тому, що Apple встановила комісію в розмірі 30% на розміщення стрімінгових додатків в App Store, через що зросли ціни на підписки конкурентів Apple Music. Spotify вирішив перестати продавати підписки через магазин Apple і робити це на своєму сайті, але Apple заборонила інформувати користувачів про альтернативні пропозиції.