Як COVID-19 перевернув з ніг на голову алкогольну галузь: п'ять загальносвітових тенденцій 2021 року
Київ • УНН
КИЇВ. 14 січня. УНН. На провідній платформі електронної комерції Drizly зазначили, що "хвильовий ефект" пандемії прокотився алкогольним сектором у 2020 році, змінивши уявлення про "нормальність" у галузі. Команда Drizly вважає, що багато тенденцій і моделей поведінки, що викликані пандемією COVID-19, збережуться, навіть якщо повсякденне життя почне нормалізовуватися. Експерти також позначили п'ять основних тенденцій 2021 року на світовому ринку алкоголю. Про це пише The Spirits Business, повідомляє УНН.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Смузітерапія: як оживити овочеві коктейлі за допомогою алкоголю.
Так, генеральний директор Drizly Корі Реллас вважає, що пандемія COVID-19 повністю змінила ландшафт електронної комерції: величезна кількість споживачів стали більш обізнаними про можливість купувати алкоголь в інтернеті.
Тому першою тенденцією 2021 року він називає збереження саме цих "пандемічних" купівельних звичок.
Другою тенденцією, яка тільки буде набирати обертів - стане зростання інтересу до онлайн-покупок готових до вживання коктейлів, цитрусових лікерів і бітери, необхідних для домашнього приготування алкогольних міксів.
"Ми очікуємо, що клієнти, які навчилися самостійно готувати ідеальну маргариту або віскі-сауер у 2020 році, будуть продовжувати наповнювати свої візочки інгредієнтами для цих коктейлів. Тепер, коли споживачі звикли робити коктейлі вдома і усвідомлюють рентабельність відвідування бару, цей процес, ймовірно, стане частиною їхнього звичайного розпорядку", - підкреслив Реллас.
Тому у Drizly відзначили, що кількість алкогольних інтернет-магазинів, подвоєних за 2020 рік, буде продовжувати зростати.
Крім того, третьою тенденцією 2021 року експерти прогнозують зростання популярності мексиканських напоїв на основі агави - всіляких видів текіли. Саме тренд на приготування домашніх коктейлів допоміг текілі "злетіти" минулого року: частка її продажів зросла на 22% у порівнянні з 2019 роком.
Алкогольна платформа четвертою тенденцією виділяє можливе зменшення преміалізації алкоголю. Під час пандемії споживачі віддавали перевагу економним брендам, тому у 2021 році виникає запитання: чи збережеться тенденція преміалізації або споживачі будуть приділяти все більшу увагу вартості і низькій ціні алкоголю.
Останньою п'ятою тенденцією, зазначеною Drizly, було концентрування уваги алкогольного бренду на своїх цінностях у міру того, як споживачі розпочинають приймати більш усвідомлені рішення.
"Крім впливу COVID-19 на світ, 2020 рік також став роком перетворень з точки зору соціальної справедливості і боротьби за рівність", - вважає Реллас.
Експерти платформи електронної комерції впевнені, що усвідомлення споживачами цінностей брендів у цьому році буде залишатися в центрі уваги. І очікується, що підприємства також будуть більш прозорими щодо своїх власних цінностей.
Відзначимо, що одночасно з цим українські експерти прогнозують на вітчизняному алкогольному ринку 2021 року збільшення популярності міцного алкоголю: текіли, віскі і особливо - горілки.
Крім того, головний тренд на крафт 2020 року лише буде набирати обертів, особливо у розрізі міцного алкоголю: настоянок і горілки.
Нагадаємо, раніше УНН писав, що до ТОП-5 надійних українських виробників якісної горілки входять такі лікеро-горілчані компанії, як: "Баядера - Груп" (ТМ "Хлібний дар"), "Глобал Спірітс" (УДК) (ТМ "Хортиця"), "ЛВН Лімітед" (ТМ "Немірофф"), ЛГЗ "Прайм" (ТМ "Prime", "Др.Житник") і ТОВ "Атлантіс" (ТМ "Грін Дей").