У Netflix різко зріс прибуток після введення суворих заходів щодо паролів
Київ • УНН
Прибутки Netflix різко зросли в першому кварталі 2023 року через заборону на обмін паролями, додавши 9,3 мільйона нових передплатників до майже 270 мільйонів, з наступного року компанія припинить звітувати про ключові цифри передплатників.
Стримінговий гігант Netflix заявляє, що його прибуток різко зріс за перші три місяці цього року, частково завдяки посиленню заборони обміну паролями, пише УНН з посиланням на BBC.
Деталі
Стримінгова птатформа заявила, що у першому кварталі у неї з'явилося 9,3 мільйона клієнтів, внаслідок чого загальна кількість передплатників досягла майже 270 мільйонів.
Компанія також повідомила, що її прибуток у першому кварталі підскочив до більш ніж 2,3 млрд дол.
Але з наступного року фірма перестане повідомляти про основні цифри щодо передплатників.
Оголошуючи своє рішення, фірма заявила у листі акціонерам: "У перші дні нашої діяльності, коли в нас було мало доходів і прибутку, зростання кількості учасників було сильним індикатором нашого майбутнього потенціалу".
Компанія додала, що сьогодні кількість передплатників стала "лише одним із компонентів нашого зростання", і попросила інвесторів зосередитися на її прибутках і доходах.
Її дохід за перший квартал зросла майже на 15% у річному обчисленні до 9,37 млрд дол.
Деякі інвестори сприйняли несподіване рішення припинити звітувати про кількість передплатників як ознаку того, що хвиля зростання кількості клієнтів Netflix, можливо, добігає кінця.
Акції Netflix зросли більш ніж на 30% з початку цього року, наблизившись до піку 2021 року. Однак після оголошення вони стали майже на 5% нижчими.
Востаннє Netflix підвищував ціну на свій популярний "стандартний" план у 2022 році.
За цим кроком було незвичайне падіння кількості передплатників, що налякало інвесторів і посилило побоювання, що Netflix втрачає домінування в галузі, яку він заснував.
Невдовзі після цього компанія заявила, що відновить зростання, припинивши спільне використання паролів та запустивши новий план, який буде менш дорогим, але з рекламою.
Компанія також просувається в таких областях, як спорт та відеоігри, продовжуючи ліцензувати матеріали конкуруючих медіа-компаній, які шукають способи збільшення прибутку.
Аналітики кажуть, що компанія також виграла від своєї глобальної присутності, яка допомогла їй підтримувати відносно сильний потік нових шоу, попри страйки, які вразили Голлівуд минулого року.
Доповнення
Інші технологічні гіганти, такі як батьківська компанія Facebook Meta та платформа соціальних мереж X, раніше Twitter, також перестали повідомляти про щомісячну кількість активних користувачів, оскільки зростання сповільнилося, зазначило видання.