"Тепер це війна": Маск подав до суду на рекламодавців через "бойкот" X

"Тепер це війна": Маск подав до суду на рекламодавців через "бойкот" X

Київ  •  УНН

 • 40138 перегляди

Read in English

X/Twitter Ілона Маска подає позов проти групи рекламодавців, звинувачуючи їх у незаконній змові бойкотувати сайт. Компанія стверджує, що втратила мільярди доларів доходу через дії цих фірм.

X/Twitter Ілона Маска подає до суду на групу рекламодавців та великі компанії, звинувачуючи їх у незаконній згоді "бойкотувати" сайт, пише УНН з посиланням на BBC.

Деталі

Позов, як вказано, подано проти харчових гігантів Unilever та Mars, приватної медичної компанії CVS Health та компанії з відновлюваних джерел енергії Orsted, а також торгової асоціації під назвою Всесвітня федерація рекламодавців (WFA) до техаського суду.

X стверджує, що вони позбавили його "мільярдів доларів" доходу.

Юридичні експерти кажуть, що справа навряд чи буде успішною, оскільки буде важко довести якусь змову чи угоду між компаніями.

Позов стосується періоду в 2022 році, відразу після того, як Маск купив X, тоді відомий як Twitter, коли доходи від реклами різко впали.

Деякі компанії з побоюванням ставилися до реклами на платформі, оскільки росли побоювання, що її новий власник недостатньо серйозно ставиться до видалення шкідливого контенту.

Протягом року після того, як Маск купив те, що раніше було Twitter, доходи від реклами впали більш ніж удвічі.

Генеральний директор X Лінда Яккаріно заявила: "Люди страждають, коли ринок ідей обмежується. Жодна невелика група людей не повинна монополізувати те, що монетизується".

Вона заявила, що передбачуваний "бойкот" загрожує "здатності компанії процвітати у майбутньому".

Маск написав у Твіттері: "Ми намагалися бути хорошими протягом 2 років, але не отримали нічого, окрім порожніх слів. Тепер це війна".

WFA та обвинувачені компанії не відповіли на запити про коментарі.

У своєму позові X стверджує, що обвинувачені фірми несправедливо утримували витрати, дотримуючись стандартів безпеки, встановлених ініціативою WFA під назвою Global Alliance for Responsible Media (Garm).

Заявлена ​​мета Garm - "допомогти галузі вирішити проблему незаконного чи шкідливого контенту на цифрових медіаплатформах та його монетизації через рекламу".

Роблячи це, X стверджує, що компанії діяли проти своїх власних економічних інтересів у змові проти платформи, яка порушила антимонопольне чи конкурентне законодавство США.

Відеохостингова компанія Rumble, яку підтримують праві впливові особи, висунула у вівторок аналогічні претензії в окремому позові проти Всесвітньої федерації рекламодавців.

Маск скаржиться, що Twitter втратив 50% доходів від реклами16 лип. 2023, 09:00 • 176187 переглядiв