"MHP Procurement Conference 2024: великий бізнес про закупівлі": стартувала одна з наймасштабніших подій року у сфері закупівель
Київ • УНН
У Києві розпочалася конференція з закупівель, що зібрала понад 150 учасників з провідних компаній. Експерти обговорюють світові тренди, оцінку ефективності та новітні підходи у сфері корпоративних та державних закупівель.
Сьогодні стартувала "MHP Procurement Conference 2024: великий бізнес про закупівлі". Це одна з наймасштабніших подій року у цій сфері у поточному році. Захід зібрав понад 150 учасників та експертів із закупівель МХП, Нова Пошта, Fozzy Group, ТОВ "Інтек", ДП "Медзакупівлі України", АТ "Укрпошта", НБУ, Райффайзен Банку Україна.
На заході будуть обговорюватись світові тренди та новітні підходи до оцінки ефективності корпоративних закупівель, best practices інвестиційних та імпортних закупівель, ефективність держзакупівель порівнюючи з комерційним сектором та інші теми.
Про світові тренди закупівель у 2024 році поділилась Зоя Чечуліна, експертка та консультантка із закупівель, викладачка Київської Школи Економіки, лідерка напрямку трансформації закупівель Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР).
Головні тези виступу:
- Прогнози щодо трендів у сфері закупівель від Procurement Leaders, GEP та CPO Strategy сформовані навколо 3-х основних пунктів — люди та відносини із ними, процеси й технології.
- Мало мати історичні дані щодо закупівель компанії – потрібно активно реагувати в режимі реального часу.
- Основа роботи із ШІ має 3 "стовпи". Перший — виваженість: ШІ слід залучати там, де від нього буде користь. Другий — валідація: часто ШІ компілює дані, тож їх потрібно перевіряти. Третій — етичність: впроваджуйте політики з використання ШІ всередині ваших команд.
- Фахівцям важливо мати функціональні знання та експертизу. При цьому важливо розуміти й інші сфері та мати гарні м'які навички. Так будується більш стійке партнерство і ви краще розумієте іншу сторону.
- Шукайте кейси не тільки у світі, але й переглядайте, що роблять українські компанії.
Всі кошти від продажу квитків і донатів будуть передані стратегічному партнеру МХП — Благодійному фонду "МХП – Громаді", який спрямує їх на допомогу Україні у боротьбі з ворогом.