$42.180.02
49.230.00
Графіки відключень електроенергії

Штучний інтелект на YouTube: Голлівудські студії не блокують фейкові трейлери, а заробляють на них

Київ • УНН

 • 139376 перегляди

Голлівудські студії заробляють на фейкових трейлерах, створених ШІ, замість блокування. Вони отримують дохід від реклами на цих відео, хоча це порушує авторські права.

Штучний інтелект на YouTube: Голлівудські студії не блокують фейкові трейлери, а заробляють на них

Фейкові трейлери, згенеровані штучним інтелектом, заполонили YouTube, а студії Голлівуду, схоже, не лише не протидіють цьому, а й отримують з цього прибуток. Деякі кіностудії замість того, щоб блокувати відео за порушення авторських прав, вимагають від YouTube передавати їм дохід від реклами, яка з’являється на цих відео. Про це повідомляє Deadline, пише УНН.

Деталі

Фейкові трейлери – це нова хвиля контенту на YouTube, що поєднує кадри з офіційних роликів із згенерованими зображеннями, створюючи ілюзію справжніх анонсів фільмів. Деякі з них вводять глядачів в оману, а алгоритми YouTube просувають їх вище за офіційні трейлери.

Як повідомляє Deadline, замість того, щоб забезпечувати дотримання авторських прав на контрафактну рекламу, кілька голлівудських студій просять YouTube гарантувати, що дохід від реклами, отриманий від переглядів, надійде на їхню користь.

Найпопулярніші канали, як Screen Culture, використовують ШІ для створення все більш реалістичних фальшивих трейлерів, включаючи відомі франшизи, як-от "Місія нездійсненна" та "Фантастична четвірка". Ці відео часто набирають мільйони переглядів і приносять значний дохід від реклами. Але навіть коли студії просять YouTube монетизувати такі відео на свою користь, виникають питання щодо захисту інтелектуальної власності та прав акторів, які виступають у фільмах, що використані в таких трейлерах.

Warner Bros. змінює Looney Tunes: що чекає на глядачів28.03.25, 14:34 • 172868 переглядiв

Люди публікують фейкові трейлери з моменту зародження YouTube у 2005 році. Одним з найбільш ранніх прикладів, який став вірусним, був уявний сиквел "Титаніка", в якому Джек Доусон Леонардо Ді Капріо опиняється в брилі льоду під океаном і повертається до життя в сучасному Нью-Йорку - все це під запальний танцювальний ремікс пісні Селін Діон My Heart Will Go On. Трейлер був оновлений у 2018 році VJ4rawr2, австралійським YouTube-блогером, якого вважають одним з перших авторів так званих концептуальних трейлерів. "Титанік 2: Джек повернувся" набрав 53 млн переглядів, перш ніж оригінальне відео VJ4rawr2 було заблоковано 20th Century Fox.

Підроблені трейлери на YouTube - не нове явище, але їх стає все більше, і вони стають все більш витонченими. У той же час трейлери стали все більш важливою частиною маркетингової машини фільмів, і студії кричать про рекордні перегляди в надії, що це переросте в продажі квитків у кіно або підписки. Принаймні, на публіці студії, схоже, відповідають колективним знизуванням плечима на те, що деякі вважають помиями ШІ на YouTube, незважаючи на те, що такі генеральні директори, як Боб Айгер, висловлюються про необхідність захищати інтелектуальну власність і поважати таланти. 

OpenAI заявила, що тепер з її голосовим ШІ-помічником стало зручніше спілкуватися25.03.25, 12:45 • 11070 переглядiв