Півтора мільйони в місяць на рекламу: куди йдуть гроші одеситів
Київ • УНН
КИЇВ. 14 червня. УНН. З березня по червень 2021 року департамент культури і туризму Одеської міської ради провів 50 закупівель на суму 6 млн грн. Про це повідомило видання "Монітор", передає УНН.
Цитата:
"Відомство щорічно проводить одні й ті ж закупівлі: це сувеніри, брелоки, реклама Одеси в інтернеті, в журналах, в газетах, на білбордах, а також організація виставок, конференцій і промо-турів. За період з березня по червень 2021 року департамент провів 50 закупівель і витратив вражаючу суму грошей - понад 6 млн грн", - написали в "Моніторі".
Деталі
Найдорожче обійшлася організація VII музичного фестивалю "Odessa Classics" - 4,3 млн грн.
"Практично щороку департамент культури і туризму витрачає по 50 тис. грн на оновлення контенту і модернізацію туристичного сайту. За п'ять років на сайт було витрачено 250 тис. грн без урахування вартості його розробки, в той час, коли середня кількість відвідувачів сайту - 70 осіб в день", - резюмували в "Моніторі".
Доповнення
Мер Труханов приваблює туристів з Франції та Кіпру бронзовими "якорями-серцями" на закриті та страшні пляжі Одеси. Саме так в мерії пояснили ініціативу Труханова закупити так званий символ Одеси за 240 тисяч гривень кожен, щоб розмістити їх в містах-побратимах.
Такі якоря вже стоять в Ларнаці (Кіпр) і Марселі (Франція), але ефективність цієї задумки досі неясна. На сьогоднішній день таких якорів вже налічують сім - теж незрозуміло навіщо.
"Відстеження ефективності вже встановлених скульптур з використанням кількісних і математичних показників не регламентовано вищезазначеним рішенням Одеської міської ради", - повідомили журналістам в міськраді на їх запит.