$42.180.00
49.230.00
Графіки відключень електроенергії

Маніпулятивна соціологія в Києві: експерт розповів чи працює ще цей "трюк" на виборця

Київ • УНН

 • 10786 перегляди

КИЇВ. 1 жовтня. УНН. Передвиборна соціологія все частіше стає маніпулятивною. Але і довіра до таких опитувань з боку виборця теж змінилася. Про це в коментарі УНН розповів політтехнолог Олег Пастернак.

Маніпулятивна соціологія в Києві: експерт розповів чи працює ще цей "трюк" на виборця

За його словами, багато соціологічних структур, які вдаються, до малювання замовних “рейтингів” кандидатів на виборах, які втратили своє “ім’я”. Також з’явилося багато і фірм-одноденок, які навіть не спромагаються пояснювати свої опитування.

Як наслідок, виборець починає ставитися скептично до сумнівних цифр, які часто публікуються і “розганяються” по ЗМІ.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Перспективи Пальчевського на виборах столичного мера віртуальні

“Крім того, зараз же опитування в основному проходять в телефонному режимі, без польової роботи. І тому, чесно кажучи, вони не можуть бути показовими. Не секрет, наприклад, що штаб Пальчевського грішить замовною соціологією. Вони замовляють її вже з готовими результатами, потім роблять публічною через сайти і масово намагаються тиражувати по всьому інформаційному простору, оплачуючи відповідні статті”, — розповів Пастернак.

Експерт підкреслює, що найоб’єктивнішою соціологією завжди стають результати виборів. А все, що напередодні голосування, на жаль, але часто використовується для створення ілюзій.

“На прикладі теж Пальчевського: за допомогою маніпулятивної соціології його намагаються прив’язати до другого туру. Це „прийомчики“, розраховані на нерозбірливого виборця”, — пояснив він.

Нагадаємо, ряд політологів переконані, що другий тур столичних виборів точно буде.

Крім того, за оцінками експертів, рейтинг Кличка зараз почав знижуватися, зате — його антирейтинг становить близько 51%.