Корозія металевих елементів та утворення мінеральних відкладень: експерт про причини руйнування тунелю "синьої гілки" метро

Корозія металевих елементів та утворення мінеральних відкладень: експерт про причини руйнування тунелю "синьої гілки" метро

Київ  •  УНН

 • 34526 перегляди

Read in English

Корозія металевих елементів та утворення мінеральних відкладень свідчать про довготривалі процеси, що призвели до руйнування тунелю синьої гілки Київського метрополітену. Своєчасне виявлення негативних процесів та вживання відповідних заходів допомогли б уникнути аварійної ситуації.

Корозія металевих елементів опорних конструкцій та утворення мінеральних відкладень, призвели до технічного стану тунелю "синьої гілки" столичного метрополітену. Своєчасне виявлення негативних процесів та вживання відповідних заходів допомогли б уникнути аварійної ситуації. Про це в ефірі телемарафону розповіла судовий експерт Національного наукового центру "інституту судових експертиз імені заслуженого професора Миколи Сергійовича Бокаріуса" Тетяна Арнаут, передає УНН.

Тунель метрополітену на досліджуваній ділянці залягає в складних інженерно-геологічних умовах та вимагає пильного контролю. Корозія металевих елементів опорних конструкцій та утворення мінеральних відкладень вказують на довготривалість процесів, які призвели до технічного стану тунелю на сьогодні. Тому своєчасне виявлення негативних процесів та вживання відповідних заходів допомогли б уникнути даної аварійної ситуації,

- заявила Арнаут.

Деталі

Вона додала, що експерти провели ряд експертиз, а саме: експертиза матеріалів речовин та виробів - це дослідження утворення наросту; пожежно-технічна експертиза; комп’ютерно-технічна експертиза; експертиза металів та сплавів; будівельно-технічна експертиза; інженерно-технічна експертиза.

Ми провели сім оглядів тунелів метро з метою встановлення усіх факторів, які могли вплинути на виникнення аварійної ситуації руйнування тунелю метро. В присутності експертів були вилучені фрагменти арматур опорних конструкцій тунелю та мінеральні утворення - наріст. Експертизи виконані, частина їх вже передана до органу досудового розслідування, а інша частина буде передана найближчим часом,

- додала Арнаут.

Нагадаємо

У Києві з грудня минулого для термінового проведення ремонту перегінного тунелю закрили рух поїздів між станціями метро "Деміївська" та "Теремки". Орієнтовний термін ремонту - 6 місяців.

Група компаній "Автострада" виконує наразі всі роботи щодо аварійної ділянки "синьої гілки" столичного метрополітену між станціями "Либідська" та "Деміївська", за рахунок власних коштів. При цьому виконано, зокрема, огородження будівельного майданчика, тимчасове підсилення склепіння тунелю.