Киянам повернули помилково сплачені кошти за електроенергію
Київ • УНН
КИЇВ. 6 квітня. УНН. “Київські енергетичні послуги” зарахували на особові рахунки киян помилково сплачені у лютому 28 мільйонів гривень. Про це УНН повідомили в прес-службі КЕП.
Повідомляється, що на особові рахунки клієнтів “Київських енергетичних послуг” зараховані кошти, що були помилково сплачені споживачами у лютому за старими реквізитами. Компанія отримала 28 млн грн від попереднього постачальника — “ДТЕК Київські електромережі”, якому за інерцією продовжували платити деякі кияни. Перераховані суми клієнти зможуть побачити в Особистому кабінеті, також вони будуть враховані у березневих платіжках за електроенергію.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тарифна політика у сфері електроенергетики залишається неефективною — Рахункова палата
Платежі від населення за спожиту в 2019 році електроенергію приймає тільки компанія “Київські енергетичні послуги”, визначена державою єдиним постачальником універсальних послуг в Києві. Реквізити постачальника, відповідно, змінилися.
Проте деякі кияни за звичкою сплачували рахунки старому постачальнику, “ДТЕК Київські електромережі”, який з 1 січня виконує функції оператора системи розподілу і відповідає за мережеву інфраструктуру.
“Якщо клієнт випадково заплатив не туди, звертатися до контакт-центру чи відвідувати центр обслуговування немає необхідності: питання з перерахуванням коштів компанія повністю взяла на себе. Найкраще, що ви можете зробити — зайти в Особистий кабінет і переконатись у цьому, — відмітив директор „Київських енергетичних послуг“ Віктор Мельников. — При цьому, у порівнянні з помилковими оплатами січня, можна впевнено казати про зростання платіжної дисципліни киян, за що ми дякуємо своїм клієнтам і йдемо їм назустріч, розвиваючи додаткові канали зв‘язку з постачальником та способи оплати за спожиту електроенергію”.
Так, кияни можуть зафіксувати вірні показники лічильника, сформувати актуальну квитанцію та сплатити за спожиту електроенергію просто з Особистого кабінету. Найближчим часом “Київські енергетичні послуги” планують запустити мобільний додаток для тих, хто обирає цифрові сервіси.
Як повідомляв УНН, виробництво атомної електроенергії зросло на 10%