Китайський конкурент OpenAI залучив фінансування від компанії з доставки їжі

Китайський конкурент OpenAI залучив фінансування від компанії з доставки їжі

Київ  •  УНН

 • 498910 перегляди

КИЇВ. 20 липня. УНН. Один з більш перспективних конкурентів додатка штучного інтелекту OpenAI у Китаї, Zhipu AI, отримав фінансування від компанії з доставки їжі Meituan, ринкова капіталізація якої становить близько 100 мільярдів доларів. Про це пише УНН, посилаючись на TechCrunch.

Деталі

Згідно з даними про бізнес-реєстрацію, філія Zhipu AI нещодавно додала дочірню компанію Meituan як свого акціонера, яка тепер володіє 10% акцій фірми. Стартап не розкрив свого точного фінансування, лише повідомив, що залучив "сотні мільйонів юанів" під час раунду серії B у вересні 2022 року. Серед інвесторів Zhipu AI наразі Qiming Venture Partners, Legend Capital і Tsinghua Holdings.

Китайські компанії наразі працюють над розробкою великих мовних моделей (LLM), які потенційно можуть кинути виклик їхнім західним еквівалентам. Одна з таких компаній, Zhipu AI, походить з академічної сфери. Стартап, заснований у 2019 році, очолює професор кафедри комп’ютерних наук і технологій університету Тан Цзе.

Zhipu нещодавно відкрила вихідний код своєї двомовної (китайська та англійська мови) розмовної моделі AI ChatGLM-6B, яка навчена шести мільярдам параметрів. Стверджується, що модель може робити висновки на одній відеокарті споживчого класу, що значно знижує вартість експлуатації.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Google тестує інструмент штучного інтелекту, який може генерувати новини

Інвестиції Meituan відбулися на тлі покупки китайським інтернет-гігантом Light Years Beyond, ще одного відомого гравця LLM у Китаї, за 234 мільйони доларів. Зміна власника відбулася після того, як засновник Light Years Beyond Ван Хуйвен, який також є мільярдером і співзасновником Meituan, оголосив про відставку з усіх корпоративних посад через стан здоров’я.

Очікується, що ці інвестиції нададуть можливостям штучного інтелекту Meituan великий приріст талантів. Своєю чергою, фірми штучного інтелекту отримають вигоду від можливого використання широкого охоплення Meituan у 450 мільйонів користувачів, які замовляють їжу, купують продукти або бронюють готелі за допомогою платформи.

Нагадаємо

Китайський технологічний сектор зосередився на додатках у сфері штучного інтелекту, щоб конкурувати з технологічними "титанами" США, такими як Google і Microsoft Corp. У Пекіні планують перевершити геополітичного конкурента - Вашингтон - в технології, що може визначити технологічних лідерів майбутнього.