Для школярів створили інтерактивну мапу з цифровими освітніми центрами

Для школярів створили інтерактивну мапу з цифровими освітніми центрами

Київ  •  УНН

16 листопада 2023, 18:33 • 20848 перегляди

КИЇВ. 17 листопада. УНН. МОН створило мапу цифрових освітніх центрів, яку будуть оновлювати відповідно до відкриття центрів. Платформу розробили, щоб батьки й учні могли швидко та легко знайти найближчий простір. Про це повідомили у міністерстві освіти та науки України, передає УНН.

Деталі

Мапа цифрових освітніх центрів доступна на сайті — www.dlc.org.ua. Тут можна проглянути відкриті центри у громадах чи містах та знайти необхідні контакти. Також докладну інформацію можна дізнатися на гарячій лінії — 0 800 409 845 (графік роботи гарячої лінії з 10:00 до 16:00).

Нині центри працюють у 17 областях України, їхня кількість постійно зростає. МОН працює над забезпеченням донорської підтримки для створення нових цифрових освітніх центрів. У цих просторах уже є все необхідне для навчання: ноутбуки та планшети, хороший інтернет, укриття, облаштовані приміщення зі зручними меблями, навчальними та дидактичними матеріалами, настільними іграми тощо.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Школярі НУШу матимуть підручники. На друк виділили ще понад 500 млн гривень — Міносвіти

Кожен цифровий освітній центр має програму академічних занять та позашкільних активностей. Їх проводять спеціально навчені фахівці — тьютори або фасилітатори. Також діти тут можуть соціалізуватися, отримати профорієнтаційну підтримку, допомогу в підготуванні до іспитів. Усі послуги — безоплатні, а щоби почати займатися, достатньо поспілкуватися із тьютором/фасилітатором, отримати розклад занять та необхідну інформацію.

Доповнення

Цифрові освітні центри — це безпечні, затишні простори для навчання й дозвілля школярів від 6 до 18 років. Такі центри сприяють відновленню доступу до освіти та соціалізації дітей. Нині в Україні їх функціонує вже 154.

Цифрові освітні центри не замінюють закладів освіти, але надають безпечний доступ до дистанційної та неформальної освіти дітям, які не можуть здобувати її очно, а також потребують додаткового супроводу в навчанні. Такі рішення є ефективними для громад, у яких пошкоджена освітня інфраструктура. А також для внутрішньо переміщених учнів і учениць, яким необхідна соціалізація та підтримка в освітньому процесі.