США робить ставку на розвиток автопрому, щоб потіснити на ринку Китай

США робить ставку на розвиток автопрому, щоб потіснити на ринку Китай

Київ  •  УНН

 • 909066 перегляди

КИЇВ. 22 червня. УНН. Адміністрація Байдена інвестує в масштабне виробництво акумуляторів для електромобілів, щоб зробити його конкурентоспроможним на світовому ринку, де зараз домінує Китай, пише Вloomberg, передає УНН.

Деталі

У рамках масштабної державної програми США, спрямованої на фінансування перспективних енергетичних підприємств, компанія Ford Motor Co. отримала умовний кредит у розмірі 9,2 млрд доларів на будівництво трьох заводів з виробництва акумуляторів. Величезний кредит - безумовно, найбільша державна підтримка американського автовиробника з часів фінансової кризи 2009 року - знаменує собою переломний момент в агресивній промисловій політиці президента Джо Байдена, покликаній допомогти американським виробникам наздогнати Китай у сфері "зелених" технологій, пише Вloomberg.

Нові заводи, які в кінцевому підсумку забезпечать експансію Ford в електромобілі, вже будуються в Кентуккі і Теннессі в рамках спільного підприємства під назвою BlueOval SK, що належить мічиганському автовиробнику і південнокорейському гіганту з виробництва акумуляторів SK On Co. До 2026 року Ford планує випустити 2 мільйони електромобілів, що є величезним збільшенням у порівнянні з приблизно 132 000, виробленими минулого року.

Будівництво трьох заводів BlueOval, а також сусіднього складального підрозділу Ford EV оцінюється в 11,4 мільярда доларів.

Легкові автомобілі та позашляховики Ford, вироблені з американськими акумуляторами, також матимуть право на мільярдні пільги, передбачені Законом про боротьбу з інфляцією, який передбачає фінансування чистої енергетики на суму 370 мільярдів доларів, що є частиною історичного кліматичного заходу, який з великими труднощами був ухвалений близько року тому. Уряд США субсидуватиме виробництво акумуляторів, а покупці зможуть отримати додаткові податкові знижки до 7 500 доларів на автомобіль.

Потік стимулів, державне кредитування та інвестиції приватного сектору призвели до виробничого буму. Понад 100 проектів з виробництва акумуляторів та електромобілів оголошені або вже знаходяться на стадії будівництва в США, що становить близько 200 мільярдів доларів США загальних інвестицій.

Позики на закупівлю акумуляторів Ford отримує через механізм Міністерства енергетики США, відомий як Офіс кредитних програм (Loan Programs Office, або LPO), який за останні 14 років виділив майже 33 мільярди доларів.

Ніщо в стандартних батареях BlueOval для електромобілів не виглядає особливо передовим. Компанія відмовилася розкривати будь-які деталі своєї технології. Але заводи з виробництва акумуляторів розглядаються як важливі для промислової стратегії США.

Директор Управління кредитних програм Green Джігар Шах описав кроки федерального уряду з кредитування акумуляторних батарей як спосіб "вивести виробництво на берег і повернути його на сушу".

"Метою програми є не інновації, а збільшення ланцюжка поставок для виробництва в США", - сказав він.

Адміністрація Байдена зробила ставку на промислову політику, яка може зробити її автовиробників конкурентоспроможними на світовому ринку і сприяти досягненню мети скорочення викидів парникових газів в США вдвічі до 2030 року. Офіс кредитних програм, ймовірно, стане важливим провідником цієї політики.

Державна підтримка не може бути більш вчасною для Ford. Минулого року компанія оголосила про масштабну реструктуризацію, яка розділила бізнес за типом трансмісії, відокремивши електродвигуни від традиційних двигунів, одночасно взявши на себе зобов'язання щодо чотирирічного інвестиційного бліцу, який дозволить вкласти 50 мільярдів доларів в електромобілі.

"Найбільша складова масштабування - це акумулятори", - сказав Джим Фарлі, головний виконавчий директор Ford, у березневому інтерв'ю Bloomberg TV з будівельного майданчика BlueOval у штаті Теннессі.

ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ: Заборона на передачу даних за кордон: Мінпромисловості Китаю випустило проєкт стандартів для "розумних" авто