Збій в онлайн-сервісах: Укрзалізниця пояснила причину
Київ • УНН
Укрзалізниця пояснила причину збою в онлайн-сервісах великою кількістю одночасних запитів. Зараз компанія працює над стабілізацією ситуації, щоб відновити функціональність.

Причина технічного збою в онлайн-сервісах Укрзалізниці, зокрема у застосунку, велика кількість одночасних запитів. Наразі ведеться робота над стабілізацією ситуації.
Про це повідомив перевізник під своїм дописом у Facebook, передає УНН.
Укрзалізниця прокоментувала причину технічного збою зараз у онлайн-сервісах Укрзалізниці, зокрема у застосунку.
Багато запитів одночасно, працюємо над стабілізацією
Контекст
Онлайн-сервіси Укрзалізниці знову не працюють через технічний збій. У застосунку неможливо купити квитки. Сайт також працює із перебоями. При спробі відкрити застосунок, з'являється повідомлення про те, що сервіс перевантажений.
Раніше УНН писав, що "Укрзалізниця" повідомила про відновлення онлайн-продажів квитків, проте українці скаржаться на проблеми під час купівлі онлайн-квитків, повернення придбаних квитків на потяг та порушення роботи інших функцій застосунку.
Нагадаємо
В "Укрзалізниці" стався технічний збій, через який тимчасово не працювали онлайн сервіси. Масштабна кібератака на Укрзалізницю була підготовлена росіянами для знищення сервісів. Персональні дані клієнтів у безпеці, а кошти за квитки обіцяють повернути.

27 березня "Укрзалізниця" повідомила, що система онлайн-продажів Укрзалізниці (УЗ) відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення.